کد خبر: ۱۳۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸
قصه دنباله دار قحط الرجالی در فارس!

یک مدیر دوشغله غیربومی با حفظ سمت عهده دار مدیریت حوزه هنری فارس شد!

کار استان فارسی که طی قرنهای متمادی به عنوان قطب فرهنگ و ادب ایران زمین شناخته می شده به جایی رسیده که برای یک نهاد فرهنگی و هنری اش مدیر چند شغله غیربومی جایگزین می کنند.
به گزارش شیرازه، قحط الرجالی در فارس ادامه دارد. طبق اخبار واصله غلامرضا قاسمی‌دهشالی در سکوت خبری به عنوان رییس جدید حوزه هنری فارس، جایگزین محمد کرم‌اللهی شده است.
 غلامرضا قاسمی‌دهشالی در حال حاضر به صورت همزمان عهده دار مدیریت حوزه هنری استان گیلان و مشاورت ارشد رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است.
یک مدیر دوشغله غیربومی با حفظ سمت عهده دار مدیریت حوزه هنری فارس شد!
محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در آخرین حکمی که برای غلامرضا قاسمی‌دهشالی زده، عنوان کرده است:
نظر به تجارب و سوابق اجرائی و ستادی در عرصه فرهنگ و هنر، جناب‌عالی را با حفظ سمت در مدیریت حوزه هنری استان گیلان، به عنوان مشاور ارشد اینجانب در امور برنامه‌ریزی و تحول سازمانی منصوب می‌نمایم.

قرار است تودیع و معارفه هفته اینده برگزار شود.
محمد کرم‌اللهی اهل خرم آباد و در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ جایگرین مهدی نجابت رئیس اسبق این نهاد شده بود. پیش از نجابت، علیرضا پرورش اهل اصفهان و محمود کاظمی اهل تهران مدیریت حوزه هنری فارس را بر عهده داشته اند.

 شایان ذکر است، «قاسمی دهشالی» با تحصیلات کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق دارای سوابق مدیریتی همچون رئیس حوزه هنری گیلان، مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری، مشاور مدیرکل امور استان‌ها و مجلس، مدیر اجرایی جشنواره آثار و تولیدات مراکز استان‌ها و مشاور رئیس حوزه هنری در مراکز استانی می باشد.

نظرات بینندگان