کد خبر: ۱۳۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۸

فراخوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی(شانا) در فارس/ سخنگوی شورای ائتلاف: هنوز وارد مرحله بررسی داوطلبان نشده ایم

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس گفت: این شورا در حوزه انتخابیه شیراز از نامزدهای انقلابی و متعهد به اصل ضروری ولایت فقیه دعوت می‌کند تا در صورت تمایل به حضور در لیست، عملکرد و سوابق خود را به منظور بررسی نهایی تا هفت دی‌ماه سال جاری ارائه کنند.

 به گزارش شیرازه، به نقل از واحد ارتباطات و رسانه شورای ائتلاف فارس، مجید فروردین در تشریح  بیشتر این خبر اظهار داشت: شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه شیراز شامل شهرستان‌های شیراز و زرقان، از یک ماه قبل تشکیل شده که این شورای ۲۴ نفره، به ریاست سیدحسین ذوالانوار، به نمایندگانی از اقشار و احزاب مختلف فعالیت خود را  آغاز کرده است.

فراخوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی(شانا) در فارس/ نامزدها سوابق خود را ارسال کنند

وی با تکذیب لیست‌های ارائه شدن از سوی افراد فاقد مسئولیت به نام این ائتلاف برای شهر شیراز ، تاکید کرد: این شورا هنوز وارد مرحله بررسی داوطلبان نشده و به همین دلیل، حضور هیچ فردی در لیست شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه شیراز و سایر حوزه‌های انتخابیه استان قطعی نیست.

 سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فارس ادامه داد: نامزدهای انقلابی و متعهد به اصل ضروری ولایت فقیه می توانند در صورت تمایل، عملکرد و سوابق خود را برای بررسی بیشتر تا هفتم دی‌ماه امسال  به آدرس اینترنتی shoraetelaf@iran.ir ارسال کنند.

فروردین یادآور شد: این شورا جریان اصلی ائتلاف نیروها، شخصیت‌ها و احزاب انقلابی در کشور است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان