کد خبر: ۱۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز:

بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی و اقتصادی شیراز تکمیل می شود

در راستای اجرای مصوبات سند پیشران توسعه شهرستان، بانک اطلاعاتی واحدهای تولیدی و اقتصادی تکمیل می شود.
به گزارش شیرازه، روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جلسه تکمیل بانک اطلاعاتی سند پیشران توسعه شهرستان شیراز در محل سالن جلسات فرمانداری شیراز با حضور «حقیقی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز و سایر اعضای جلسه برگزار شد. 

حقیقی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسه اجرای مصوبات سند پیشران توسعه استان و انجام وظایف محوله به فرمانداران می باشد، در راستای اجرای تکالیف فرمانداران اظهار داشت: شناسایی واحدهای تولیدی و اقتصادی به تفکیک فعال، نیمه فعال، راکد، مشکل دار، بحرانی و تملک شده توسط بانک ها لازمه برنامه ریزی های بعدی در خصوص بهبود فضای تولید و اشتغال شهرستان می باشد. 

وی تشکیل کمیته برنامه ریزی جهت راه اندازی واحدهای تولیدی و اقتصادی غیر فعال و راکد را با ریاست فرماندار، عضویت رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان، مدیر شرکت خدماتی شهرک صنعتی و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی را بسیار اثرگذار دانستند.
در ادامه این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی اطلاعات کامل و بروز شده واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان شیراز را به همراه مسائل و مشکلات آنها به فرمانداری ارسال نمایند. همچنین  دستگاه های اجرایی پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی خود را در خصوص راه اندازی سامانه متمرکز واحدهای تولیدی و اقتصادی و ایجاد زنجیره تامین به فرمانداری ارائه نمایند.

نظرات بینندگان