کد خبر: ۱۳۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸

رونمایی از اپلیکیشن "شعبه یاب" جهت اطلاع از میزان ازدحام هر شعبه اخذ رای/ رأی‌گیری از ۸ صبح الی ۱۸ عصر دوم اسفند در ۵۴ هزار و ۶۱۱ شعبه شهری و روستایی سراسر کشور

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: کاغذ اخذ رأی به تعداد کافی چاپ و در تمامی شعب اخذ رای انتخابات توزیع شده است.
 سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به تمهیدات وزارت کشور برای تخلفات تبلیغاتی کاندیداها، اظهار کرد: تبلیغات نامزد‌های انتخابات از بامداد روز چهارشنبه ۲۴ بهمن شروع شد، بر این اساس هیئت‌های اجرایی و بازرسی فعالیت نامزد‌های انتخاباتی را در فضای مجازی و حقیقی رصد می‌کنند؛ افزون بر این پلیس فتا و سایر سازمان‌ها در حوزه فضای مجازی در این اقدام ما را یاری می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: امیدواریم که در یک روز باقی مانده برای تبلیغات، نامزد‌های انتخاباتی بیشتر به فعالیت و معرفی خود بپردازند و از تخریب رقبا و هوادارانشان پرهیز کنند.

موسوی تصریح کرد: تمامی کاندیدا‌ها باید تلاش کنند تا در یک فضای رقابتی و تبلیغاتی مفید و مناسب برای انتخابات آماده شوند تا مردم با شناخت مطلوب‌تر نامزد‌های مورد علاقه خود را شناسایی و در نهایت انتخاب کنند.

او با اشاره به ساعت رأی‌گیری در روز انتخابات مجلس، گفت: رأی‌گیری از ۸ صبح الی ۱۸ عصر در ۵۴ هزار و ۶۱۱ شعبه شهری و روستایی در سراسر کشور شروع می‌شود؛ بر اساس قانون حداقل ۱۰ ساعت باید روند رأی‌گیری انجام شود، اما در صورت ضرورت، به تشخیص وزیر کشور زمان اخذ رأی تمدید خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور بیان کرد: تمام اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله تعرفه‌های اخذ رأی برای روز انتخابات آماده شده و به استان‌ها و شهرستان‌ها منتقل شده است؛ همچنین دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک و صندوق‌های اخذ رأی هم به تعداد تمامی شعب‌ها ساخته و به حوزه‌های انتخابیه منتقل شده است.

او اظهار کرد: خوشبختانه اکنون کاغذ اخذ رأی به تعداد کافی چاپ و در تمامی شعب توزیع شده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور از رونمایی اپلیکیشن "شعبه یاب" خبر داد و گفت: تا پایان امروز اپلیکیشن موبایلی مختص به روز انتخابات و با نام «شعبه یاب» در سایت وزارت کشور بارگزاری خواهد شد؛ مردم از طریق آن می‌توانند از میزان ازدحام در هر شعبه اخذ رای مطلع شوند.

او در پایان گفت: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های ما انجام شده است و آماده برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

نظرات بینندگان