کد خبر: ۱۳۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸

مترو شیراز برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شد

مدیرعامل سازمان مترو شهرداری شیراز گفت: همه اماکن و ناوگان ریلی این سازمان برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ واگیردار کرونا ضدعفونی شد.

حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر ساله در فصل زمستان واحد سلامت و طب کار مدیریت ایمنی و تضمین کیفیت این سازمان نسبت به ضدعفونی کلیه اماکن و قطارهای مسافربری اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: ضدعفونی واگن‌های مترو و اماکن و ایستگاه‌های قطار شهری شیراز از ۱۸ بهمن امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا در چین و احتمال سرایت آن به شهروندان شیرازی خصوصا توسط خدمه چینی شاغل در مترو این کلانشهر با حساسیت و دقت بیشتری انجام پذیرفت که این عملیات شامگاه چهارشنبه به اتمام رسید و همه ایستگاه ها و ناوگان ریلی شیراز ضدعفونی شدند.

مدیرعامل سازمان مترو شهرداری شیراز بیان کرد: باتوجه به تحریم مواد خارجی مورد نیاز ضدعفونی اماکن و قطار شهری شیراز امسال از مواد ضدعفونی کننده ایرانی استفاده شده است.

مرادی اضافه کرد: همه هندریل‌های پله های برقی و ثابت، آسانسورها، گیتهای ورود و خروج، دستگیره دربها، سطوح داخلی قطارها و کابین‌های راهبری مترو شیراز ضدعفونی شده است.

وی اظهار داشت: ضدعفونی اماکن ،ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار شهری شیراز نقش زیادی در ایجاد آرامش میان شهروندان و اعتماد به مترو در جهت حمل و نقل عمومی دارد.

نظرات بینندگان