کد خبر: ۱۳۶۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
رئیس بیمارستان علی اصغر شیراز:

این بیماری درمان ندارد، به مردم ترس انتقال داده شود تا بدانند که وضعیت خوبی نداریم/ اگر قرنطینه و محدودیت ایجاد نشود بسیاری جان خود را از دست می‌دهند

رئیس بیمارستان علی اصغر شیراز با بیان اینکه فارس در شرایط فعلی آرامش قبل از طوفان است، گفت: اگر قرنطینه و محدودیت در استان ایجاد نشود بسیاری جان خود را از دست می‌دهند.
 ابوالفضل درانی نژاد در جلسه رؤسای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی فارس که در محل استانداری و با حضور استاندار برگزار شد، گفت: نگران کسب و کار صنوف هستیم، اما واقعیت این است که اگر قرنطینه و محدودیت اعمال نشود، کسی زنده نمی‌ماند که کسب و کاری داشته باشیم.

او با تاکید بر جدی گرفتن شیوع این بیماری، عنوان کرد: امروز پرسنل ما خسته هستند، پس مردم باید در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس بیمارستان علی اصغر شیراز ادامه داد: امروز ایران به لحاظ مرگ و میر پس از چین و ایتالیا رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و اگر محدودیت‌هایی ایجاد نشود، قطعا آمار مرگ و میر بالا می‌رود.

خالو، رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر شیراز نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: هر فوتی استان فارس زیر دست بنده بوده است.

او با تاکید بر اینکه اگر مردم جدی نگیرند و رعایت نکنند، از این پس روزی ١٠ فوتی خواهیم داشت، افزود: این بیماری درمان ندارد. لطفا ترس باجا نه بیجا به مردم انتقال داده شود تا بدانند که وضعیت خوبی نداریم.

رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر شیراز خواستار شد تا شهر باید به حالت نیمه تاریک ى پرچم آن نیمه برافراشته بیرون بیاید.

خالو خطاب به استاندار فارس گفت: بسیاری از مسئولان نمی‌دانند که در چه وضعیتی قرار داریم لطفا مسائل سیاسی را کنار بگذاریم. مردم ما از مدیران خوب تر هستند و این مردم هستند که دارند سیستم فعلی را کنترل می‌کنند.

او تصریح کرد: بسیاری از مدیران فقط آمار را می‌شنوند، اما تا چه زمانی می‌خواهند واقعیات را درک کنند؟ ارائه آمار اصلا زشت نیست بلکه زشت فوت مردم ما در پی این بیماری است./ باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
0
دکتر خالو چقدر جهت دار صحبت کردن؟ شما روراست رسالت پزشکیتونو انجام بدید شدید بعضی که میگن قم فلان ؟مشکل خود مردمن که حرف هیچ کسیو گوش نمی کنن که البته ریشه تاریخی ایران در بیماریهای قدیم هم نشان میده. مردم حاضر نیست بنشینن تو خونه هاشون هجوم بردن روستاهای اطراف و باغ شهریها