کد خبر: ۱۳۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

متقاضيان اداره كل استاندارد فارس نيازي به مراجعه حضوري به اداره كل ندارند

سامانه هاي نظارت اداره كل استاندارد فارس خدمات مورد نياز واحدهاي تحت پوشش استاندارد را بصورت الكترونيكي ارائه مي نمايد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد فارس اين اداره كل در شرايط فعلي و با توجه به موقعيت كنوني كشور تمهيداتي اتخاذ نموده كه نيازي به مراجعه حضوري ارباب رجوع به اداره كل نمي باشد.

مدير كل استاندارد فارس گفت: با توجه به اينكه سامانه هاي نظارت اداره كل استاندارد فارس خدمات مورد نياز واحدهاي تحت پوشش استاندارد  را بصورت الكترونيكي ارائه مي نمايد لذا مديران واحدهاي توليدي از طريق رمز عبور خود تمامي نيازهاي خود را از طريق سامانه مذكور به اداره كل استاندارد اعلام نموده و پاسخ لازم را دريافت نمايند.

 رهنما افزود: با توجه به اينكه اين سامانه ها فعال و در دسترس كاربران مي باشد لذا نيازي به مراجعه حضوري ارباب رجوع به اداره كل استاندارد فارس نمي باشد.

 مدير كل استاندارد فارس تاكيد نمود تمامي ارباب رجوعان اداره كل استاندارد فارس بدون نياز به مراجعه حضوري به اداره كل يا از طريق سامانه هاي ياد شده يا ازطريق ارسال تقاضاهاي خود به شماره فاكس 36290900  و يا از طريق تماس تلفني با شماره هاي 3-36290901  و 32270172 و 32296613  ميتوانند درخواست هاي خود را مطرح و پاسخ را دريافت نمايند.

وي افزود: كليه همكاران اداره كل استاندارد فارس با آمادگي كامل درخواست هاي رسيده را بررسي و نتيجه درخواست ارباب رجوعان را ازطريق سامانه ها  و يا تلفن ويا فاكس به اطلاع آنها مي رسانند.

نظرات بینندگان