کد خبر: ۱۳۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

تکذیب خبر شهادت سردار حاجی‌زاده؛ هیچ اتفاقی برای فرمانده نیروی هوافضای سپاه رخ نداده است

یک منبع آگاه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر منتشره مبنی بر شهادت سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده، فرمانده این نیرو اظهار کرد: خبر کذب است و هیچ اتفاقی برای سردار حاجی زاده رخ نداده است...

به گزارش شیرازه، یک منبع آگاه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر منتشره مبنی بر شهادت سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده، فرمانده این نیرو اظهار کرد: خبر کذب است و هیچ اتفاقی برای سردار حاجی زاده رخ نداده است.

تکذیب خبر شهادت سرادر حاجی زاده توسط یک منبع آگاه در هوافضای سپاه

گفتنی است، از بامداد امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، برخی رسانه‌های عربی‌زبان نزدیک به عربستان سعودی، با انتشار خبری مدعی شدند سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ریف شرقی حمص در سوریه به شهادت رسیده‌ است؛ موضوعی که رسانه های معاند و ضد انقلاب، سعی کردند با آب و تاب آن را بازنشر کنند.

اشاره این رسانه‌ها به انفجارهایی بود که روز جمعه در پادگان «ابن هیثم» در جنوب شرقی شهر حمص و در اثر انفجار زاغه‌های مهمات ارتش سوریه در این پادگان رخ داد. این انفجار در حالی بود که بامداد همان روز جمعه نیز بالگردهای رژیم صهیونیستی، مناطقی را در استان قنیطره سوریه هدف قرار داده بودند.

تکذیب خبر شهادت سردار حاجی زاده توسط یک منبع آگاه در هوافضای سپاه

پس از شهادت سردار سلیمانی تاکنون بارها شایعه شهادت سرداران سپاه نظیر سردار قاآنی و حاجی زاده منتشر شده که تماما اخبار بدون منشأ و کذب بوده است و به نظر می رسد، یکی از اهداف انتشار چنین شایعاتی، عادی سازی چنین موضوعی باشد تا در صورت ارتکاب چنین اقداماتی، فضای پذیرش آن به خصوص در افکار عمومی مهیا باشد و واکنش هایی نظیر آنچه در ماجرای شهادت سردار سلیمانی شاهد آن بودیم، رخ ندهد.


نظرات بینندگان