کد خبر: ۱۳۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد:

تصویب اختصاص تنخواه گردان سفرهای خارجی شهرداری شیراز/ اعطای لوح تقدیر اعضای هیئت رئیسه به رئیس دانشگاه شیراز

یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با پاسداشت مقام معلم و بازهم بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.
  یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر که با سخنرانی دکتر «حمید نادگران» رئیس دانشگاه شیراز به مناسبت هفته معلم آغاز شد با بیان دو نطق از سوی دکتر «ناصر مقیمی» رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و دکتر «احمد تنوری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا ادامه یافت و با اعطای لوح تقدیر اعضای هیئت رئیسه به رئیس دانشگاه شیراز وارد مرحله بررسی دستورات جلسه شد.

نامه فرمانداری شهرستان شیراز مبنی بر ایراد هیئت تطبیق مصوبات در خصوص دستورالعمل استقرار موقت مدارس غیردولتی و مهدکودک‌های شیراز در این جلسه بررسی و مقرر شد علاوه بر مکاتبه با فرمانداری جهت رفع ابهام مصوبه مذکور، صورتجلسه‌ای که به امضا نماینده آموزش و پرورش رسیده به فرمانداری ارسال شود.

لایحه شهرداری درخصوص آئین‌نامه اختصاص تنخواه گردان سفرهای خارجی شهرداری شیراز، دیگر دستور این جلسه بود که به تصویب رسید.
نامه فرمانداری شهرستان شیراز مبنی بر ایراد هیئت تطبیق مصوبات پرداخت حق الجلسات فوق العاده به اعضای کمیسیون‌های مناقصه و مزایده و حراج آئین‌نامه مالی شهرداری با رأی موافق اعضا به تصویب رسید.

طرح یک فوریتی جمعی از اعضا مربوط به دستورالعمل اجرایی بندهای ۱۸،۱۹،۲۰ و ۲۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد به منظور بررسی در جلسه هم‌اندیشی از دستور کار خارج و در جلسه آتی صحن مورد بررسی قرار گیرد.

دستور کار دیگر جلسه یکصد و سی و دوم طرح کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر شیراز، درخصوص بررسی مصوبات کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی بود که به تصویب اعضا رسید و به این ترتیب با نامگذاری خیابان جدیدالاحداث حد فاصل خیابان شهید «فاطمی‌فر» و خیابان شهید «گودرزی» به نام «مهدی حمیدی شیرازی» و تغییر نام خیابان خدمت منشعب از بلوار ابوذر غفاری به نام شهید «حسن صفرزاده» موافقت شد.

نظرات بینندگان