کد خبر: ۱۳۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
قهرمان بین المللی شنای استان فارس در گفتگو با "شیرازه"؛

اگر افرادى كه توانايى مالى دارند در حد توان به نیازمندان كمك كنند، پاداش اين امر پسنديده را می بینند

«احمدرضا جلالى» به كمك مومنانه هموطنان در مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: اگر افرادى كه توانايى مالى دارند به اندازه توان خود به عزيزان هم وطن كمك كنند، پاداش اين امر پسنديده را خواهند دید.
به گزارش"شیرازه"، احمدرضا جلالى از جوانان پرانرژی و پر انگیزه در استان فارس می باشد که در سن  ٢٨ سالگی مقام قهرمانی بین المللی تنیس روی میز را در پرونده خود دارد و با وجود همین سن و سال کم، کار مربیگری را آغاز نموده تا الگوی مناسبی برای همسالان خود باشد.

«احمدرضا جلالى»، قهرمان بین المللی شنای استان فارس در گفتگو با خبرنگار "شیرازه" با اشاره به وضعیت کرونازده کشور و عواقب ناگوار آن برای جامعه ورزشی گفت: در حال حاظر به دلیل شرایط نامساعد برای ادامه و انجام فعالیت های ورزشی بيكار هستم و از اسفند ماه سال گذشته تاکنون در كنار خانواده به سر مى برم.البته دورادور و در فضای مجازی با شاگردانم براى تمرين در خانه در ارتباط می باشم و آن ها را در این شرایط تنها نمی گذارم.
اگر افرادى كه توانايى مالى دارند در حد توان به عزيزان هم وطن كمك كنند، پاداش اين امر پسنديده را می بینند
وی با بیان این که فعلا براى حفظ سلامتى خود و دیگران در خانه می مانم،افزود: متاسفانه شیوع بیماری كرونا براى همه اقشار و به خصوص جامعه ورزشی آسیب زا می باشد و باعث می شود که تمام برنامه های خود را به تعويق بيندازیم، این مسئله موجب لطمه به ورزشكاران خصوصا ورزش هاى آبى خواهد شد.

جلالی با تاکید بر در خانه ماندن افراد و رعايت اصول بهداشتى ادامه داد:ما باید تنها در مواقع ضروری از خانه خارج شویم و فاصله های اجتماعی را نیز به طور جدی رعایت کنیم.این قهرمان بین المللی به كمك مومنانه هموطنان در مقابله با شیوع این بیماری تاکید کرد و گفت:اگر افرادى كه توانايى مالى دارند به اندازه توان خود به عزيزان هم وطن كمك كنند، پاداش اين امر پسنديده را خواهند دید.
انتهای پیام/


برچسب ها: احمد ، رضا ، شیراز
نظرات بینندگان