کد خبر: ۱۳۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بسته خبرهای حوادث شیرازه؛

كشف انبار 30 ميلياردي احتكار خودرو در شيراز/ 14 خودرو احتكار شده دیگر در كازرون كشف شد/ دستگیری 11 نفر از دلالان ارز در شيراز/ كشف انجير با طعم مايع پراكسيد هيدروژن/ انهدام باند سارقان كپسول سی ان جی در شيراز

به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
كشف 125 كيلو ترياك از سواري پژو پارس
جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: در شهرستان داراب در بازرسي از يك سواري پژو پارس ميزان 125 كيلو ترياك كشف شد.
سرهنگ "يوسف ملك‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: مأموران انتظامي شهرستان داراب در حين گشت زني در محورهاي مواصلاتي، به يك سواري پژو پارس مظنون و دستور ايست را صادر كردند.
وي ادامه داد: راننده به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كرد و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز با توجه به كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا با به جا گذاشتن خودرو متواري شد.
سرهنگ "ملك‌زاده" با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو، ميزان 125 كيلو ترياك كشف شد، عنوان داشت: تلاش براي دستگيري قاچاقچي متواري ادامه دارد.

كشف انبار 30 ميلياردي احتكار خودرو در شيراز  
معاون اجتماعي پليس فارس از شناسايي يك انبار و كشف 29 دستگاه خودرو احتكار به ارزش 30 ميليارد ريال در شهرستان شيراز خبر داد.
سرهنگ "كاووس محمدي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: در راستاي طرح مبارزه با احتكار و اخلال گران اقتصادي، روز گذشته ماموران پليس امنيت عمومي استان
از وجود انبار احتكار خودرو در يكي از محله‌هاي شيراز مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: پس از هماهنگي قضائي، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن انبار موفق به كشف 29 دستگاه خودرو شامل 7 دستگاه پژو 206، 6 دستگاه پژو پارس، 3 دستگاه تيبا، 3 دستگاه پژو 207، 2 دستگاه جك، 2 دستگاه سمند، 2 دستگاه كوئيك و 4 دستگاه پرايد، دانگ فنگ، مزدا 3 و ساينا  كه احتكار شده بود شدند.
سرهنگ "محمدي" با بيان اينكه ارزش ريالي كالاهاي احتكار شده برابر نظر كارشناسان 30 ميليارد ريال برآورد شده است، عنوان داشت: در اين خصوص يك نفر متهم دستگير شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تصريح كرد: به همين منظور و با هدف تنظيم بازار و برخورد با محتكران، انبار مذكور پلمپ و پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي ارسال شد.

14 خودرو احتكار شده دیگر در كازرون كشف شد
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان گفت: مأموران پليس آگاهي كازرون انبار خودروهاي احتكار شده به ارزش 28 ميليارد ريال را كشف كردند.
سرهنگ "احمدرضا استوار"در گفت‌‎وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: مأموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي كازرون از اخباري مبني بر نگهداري و احتكار خودرو در انبار منزل مسكوني در يكي از محله‌هاي اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
سرهنگ "استوار" افزود: با كسب مجوز قضائي طي يك عمليات از مكان مورد نظر بازديد به عمل آمد كه در نتيجه آن، 7 دستگاه سواري ساندرو و 7 دستگاه پژو پارس كه فاقد مدارك ورودي و خروجي و احتكار شده بود كشف و توقيف شد.
معاون هماهنگ كننده پليس فارس با بيان اينكه كارشناسان ارزش اين محموله احتكار را 28 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند، عنوان داشت: در اين خصوص يك نفر متهم دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

دستگیری 11 نفر از دلالان ارز در شيراز
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از شناسايي و دستگيري 11 نفر از عناصر و سرشبکه هاي اصلي دلالان ارز در شيراز خبر داد.
سرهنگ "ابراهیم یگانه"در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي نابسامانی بازار ارز و بروز نوسانات قیمت، طرح برخورد قانوني با دلالان و صرافي‌هاي غيرمجاز به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.
وي ادامه داد: در اين راستا عمليات يك روزه مبارزه با اخلالگران ارزی پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي توسط مأموران اجرايي شد.
سرهنگ "یگانه" تصريح كرد: در نتیجه این عملیات 11 نفر از عناصر و سرشبکه هاي اصلي دلالان ارز دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: در نتيجه اجراي این عملیات، از متهمان دستگیر شده مبالغی ارز شامل 2 هزار و 302 دلار، يك هزار و 140 یورو، 600 لير، 170 دينار كويت، 75 هزار دينار عراق، 2 هزار و 240 درهم، يك هزار و 350 ريال قطر، 30 ميليون ريال پول رايج كشور، 11عدد کارت بانکی و يك دستگاه كارت خوان سيار کشف شد. 
اين مقام انظامي با بیان اینکه برخورد با مجرمان و اخلالگران نظام اقتصادی در دستور كار پليس است، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای ارتش در شیراز 
با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر 4 تن از شهدای نیروی دریایی ارتش در شیراز برگزار شد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، پیکر پاک و مطهر 4 تن از شهدای گرانقدر نیروی دریایی ارتش در حادثه "کنارک" به نام های "محمد افشون فر"، "سید حامد جعفری"، " سید مرتضی خادمی حسینی" و "سعید یار احمدی" صبح امروز وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان فارس قرار گرفت.
شایان ذکر است، پیکر پاک و مطهر این شهدای والامقام پس از تشییع در فرودگاه شیراز و حرم مطهر شاهچراغ (ع)، در گلزار شهدای شهرستان های ممسنی، رستم و خرامه آرام خواهند گرفت. 

كشف انجير با طعم مايع پراكسيد هيدروژن
فرمانده انتظامي استهبان از كشف 2 تن انجير كه با مايع پراكسيد هيدروژن شستشو شده بود قبل از ورود به بازار خبر داد.
سرهنگ "حسين اكبرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامي شهرستان استهبان با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند شخصي در منزل خود در يكي از محله‌هاي اين شهرستان در حال شستشو انجير با مايع پراكسيد هيدروژن مي‌باشد كه سريعا براي بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از آن منزل مسكوني موفق شدند ميزان 2 تن انجير و 195 ليتر مايع پراكسيد هيدروژن كشف كنند.
سرهنگ "اكبرپور" با بيان اينكه مايع پراكسيد هيدروژن براي سفيد كردن انجير استفاده مي‌شود كه از لحاظ بهداشتي تهديد جدي عليه سلامت عموم مي باشد، عنوان داشت: در اين خصوص يك نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده، تحويل مراجع قضائي شد.

کشف سیگار قاچاق در ممسنی
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف 198 هزار نخ سیگار خارجي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ "محمدهاشم قسام" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا، ماموران یگان امداد حین گشت‌زني و كنترل محور ممسنی به رستم، موفق به شناسایی یک دستگاه اتوبوس حامل بار شدند.
سرهنگ "قسام" افزود: ماموران در بازرسی آن خودرو موفق شدند 198 هزار نخ سیگار خارجي قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی كشف كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اينكه ارزش اموال مكشوفه برابر نظر كارشناسان، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در اين خصوص راننده  دستگير و براي سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي شد. 

انهدام باند سارقان كپسول سی ان جی در شيراز 
رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و انهدام باند 3 نفره سارقان كپسول سی ان جی خودرو در شهرستان شيراز خبر داد.
سرهنگ "كاووس حبيبي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت كپسول سی ان جی خودرو در شهرستان شيراز، شناسايي و دستگيري اعضاي باند سارقان در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان افزود: پس ‌از اینکه محرز شد اكثر سارقان شيوه و شگرد مشابهي دارند كارآگاهان موفق شدند با انجام تحقيقات و شگردهاي خاص پليسي در اين خصوص 3 نفر را در يكي از محلات شيراز شناسايي و دستگير كنند.
سرهنگ "حبيبي" با بيان اينكه متهمان در بازجويي فني و تخصصي چاره‌ای جز بيان حقيقت نداشتند و به 40 فقره سرقت كپسول سی ان جی اعتراف كردند، عنوان داشت: اين سارقان حرفه اي تحويل مراجع قضايي و از آن طريق روانه زندان شدند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه سارقان اموالي نظير 4 دستگاه خودرو مسروقه، 14 عدد كپسول سی ان جی، 10 جعبه آچار، 14 عدد باطري و 10 عدد ضبط و پخش كشف شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مسروقه مكشوفه را 16 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.
رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به اينكه سارقان پس از سرقت خودرو، كپسول سي ان جي آن را باز و خودرو را در مناطق خلوت رها مي‌كردند، به شهروندان توصيه كرد وسايل نقليه خود را به تجهيزات بازدارنده مجهز كنند تا سارقان نتوانند به اهداف پليد خود دست يابند.

اخاذ مامورنما ميلياردي  در دام پلیس فتا گرفتار شد
رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی خود را پلیس معرفی و اقدام به اخاذی از شهروندان مي‌كرد خبر داد.
 سرهنگ "حشمت سلیمانی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: کارشناسان این پلیس طی رصد در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی به فردی مظنون شدند که با جعل عنوان، خود را پلیس معرفی و اقدام به اخاذی از شهروندان مي‌كرد.
وی گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمترین زمان متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را دستگیر كنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با مشاهده ادله پلیس فتا ضمن اقرار به جرم خود، اعتراف کرد که با ترفند‌های مختلف در شبکه‌ اجتماعی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی، اقدام به جلب اعتماد کاربران مي‌كردم و از این طریق به اخاذی و گرفتن اطلاعات شخصی و خانوادگی افراد مبادرت مي‌كردم.
سرهنگ "سلیمانی" گفت: با بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این فرد در پوشش پلیس به فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف در سطح شهر مراجعه و اقدام به اخاذی از مغازه داران مي‌كرده است. 
رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اينكه متهم تا كنون مبلغ يك ميليارد و 500 ميليون ريال از 4 شهروند اخاذي كرده است، هشدار داد: هرگونه جعل و یا سوء استفاده از عناوین‌های دولتی برابر قانون جرم است و افرادی که با تصور پنهان ماندن دست به اقدام مجرمانه می‌زنند همواره باید آگاه باشند فضای مجازی با حضور کارشناسان سایبری برای آنها محیط امنی نخواهد بود.
سرهنگ "سلیمانی"  از عموم مردم خواست تا هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت به آدرسwww.cyberpolice.ir  (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰5 گزارش کنند.

کشف لوازم خانگي ميلياردي قاچاق در لارستان
فرمانده انتظامي لارستان از کشف انواع لوازم خانگي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ "داود امجدي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان کرد: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا، حين کنترل محو‌ر بندرعباس-لارستان، به يك دستگاه كاميون مشکوک و آن‌ را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.
وي افزود: ماموران پس از بازرسي از خودرو، موفق به کشف 8 هزار و 50 عدد ظروف آشپزخانه از نوع چاقو، قاشق و چنگال، فلاكس، فندك اتمي و ... که خارجي و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکي بود شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان لارستان با اشاره به اينکه برابر نظر كارشناسان ارزش اموال مكشوفه، یک میلیارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، تصريح كرد: در اين راستا يك نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضائي شد.

اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي با كشف 52 کیلو  مواد مخدر 
فرمانده انتظامي شهرستان اقلید از اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي با كشف 52 كيلو و 839 گرم انواع مواد مخدر و دستگيري 23 متهم در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "مراد صارمی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي برخورد با مخلان نظم و امنيت در جامعه، طرح ارتقا امنيت اجتماعي با بهره گيري حداكثري از توان انتظامي و عملياتي ماموران اين شهرستان با قدرت و جديت اجرا شد.
وي ادامه داد: در اين راستا ماموران انتظامي اين شهرستان موفق شدند ضمن دستگيري 23 خرده فروش و قاچاقچی،  52 كيلو و 839 گرم انواع مواد مخدر را نيز كشف كردند.
سرهنگ "صارمی" با تقدير از تعامل و همراهي مردم در اجراي طرح هاي انتظامي، خاطر نشان كرد: موفقيت پليس در اجراي طرح‌هاي ارتقا امنيت اجتماعي حاصل همكاري صميمانه مردم فهيم شهرستان است و انشاالله با اين تعامل سازنده در آينده شاهد پاك شدن همه محلات جرم خيز از وجود افراد هنجارشكن خواهيم بود.

دستگيري سارقان کابل مخابراتی و كشف 18 فقره سرقت 
 فرمانده انتظامي فیروزآباد از دستگيري 2 سارق کابل مخابراتی و كشف 18 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مهدی جوکار" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در شهرستان فیروزآباد، تلاش براي شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از تحقيقات فني و تخصصي موفق به شناسایی 2 نفر سارق شدند و آنان را در يك عمليات منسجم و ضربتي دستگير كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهمان تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند، عنوان داشت: سارقان در بازجویی فنی انجام شده به 18 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان فیروزآباد از شهروندان خواست: با اعلام موارد مشکوک به 110، پلیس را در برقراری امنیت یاری دهند. 

کشف 112 میلیون ریال اسکناس های جعلی در شیراز
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف 112 میلیون و 500 هزار ریال اسکناس جعلی و دستگیری یک نفر متهم خبر داد. 
سرهنگ "فرج شجاعی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت اسکناس‌های جعلی توسط فردی حین خرید گوشی تلفن همراه، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فني و پلیسی موفق شدند فرد كلاهبردار را شناسايي و وي را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دهند.
سرهنگ "شجاعي" با بيان اينكه در بازرسي از متهم، 225 قطعه اسکناس 500 هزار ریالی به مبلغ 112 میلیون و 500 هزار ریال کشف شد، تصريح كرد: متهم به همراه اموال مکشوفه براي تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به شهروندان توصیه كرد هنگام دریافت وجه نقد دقت لازم را داشته باشند تا بتوانند اسكان‌هاي اصل را از جعل تشخیص دهند.

وقوع قتل در شيراز و دستگيري قاتل 17 ساله در كمتر از 24 ساعت در جهرم 
فرمانده انتظامي جهرم از شناسايي و دستگيري قاتل 17 ساله در كمتر از 24 ساعت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان پس از وقوع قتل در شيراز خبر داد.
سرهنگ "افشين حيدري" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي وقوع قتل فردي 21 ساله توسط جواني 17 ساله به وسيله سلاح سرد در شيراز و فرار متهم به زادگاهش در يكي از روستاهاي شهرستان جهرم، شناسايي و دستگيري وي در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با تحقيقات فني و تخصصي موفق شدند در كمتر از 24 ساعت مخفيگاه قاتل را در كوههاي اطراف يكي از روستاي اين شهرستان شناسايي و در يك عمليات موفق آن را دستگير كنند.
فرمانده انتظامي جهرم با اشاره به اينكه متهم در بازجويي اوليه علت و انگيزه درگيري را اختلاف قبلي با مقتول عنوان كرد، گفت: از مخفيگاه قاتل يك اسلحه سوزني نيز كشف شد.
سرهنگ "حيدري" با بيان اينكه پليس اين شهرستان با كساني كه بخواهند باعث اخلال در نظم و امنيت عمومي شوند برخورد قاطع و قانوني مي‌كند، از شهروندان خواست از هرگونه رفتار خشونت آميز و نزاع و درگيري پرهيز كنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشيم.  

توقيف پژو و كشف 85 كيلو حشيش 
فرمانده انتظامی زرين‌دشت از توقیف یک دستگاه پژو 405 و کشف 85 کیلو حشيش خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد بردبار" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با همكاري ماموران انتظامي لارستان با اقدامان فني مطلع شدند يك سواري 405 قصد انتقال مقداري حشيش به شهرهاي جنوبي استان را دارد.
وی افزود: ماموران موفق شدند در يك اقدام غافلگيرانه در محورهاي فرعي منتهي به لارستان خودرو را توقيف و در پاكسازي از اطراف آن ميزان 85 كيلو حشيش كشف كنند.
سرهنگ "بردبار" با بیان اینکه يك دستگاه موتورسيكلت كه اسكورت محموله بود توقيف و راكب نيز دستگير شد، خاطر نشان کرد: نيروي انتظامی اين شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.

سرقت خودرو در شهركرد و كشف درآباده
فرمانده انتظامي آباده از توقيف يک خودرو پرايد مسروقه و دستگيري سارق در اين شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "خسرو رزمجويي"در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: مأموران كلانتري "مركزي" در راستاي برخورد قاطع با سارقان و كشف سرقت‌هاي احتمالي، در حين گشت زني در محور اصلي اصفهان-آباده به يک سواري پرايد مظنون و آن را به منظور بررسي بيشتر متوقف کردند.
 اين مقام انتظامي بيان کرد: پس از توقيف و انجام بررسي هاي كارشناسي بر روي خودروي مذكور و استعلام از سامانه پليس آگاهي مطلع شدند كه خودرو ياد شده داراي سابقه سرقت از شهرستان شهركرد مي باشد.
سرهنگ "رزمجويي" با اعلام اينكه يك نفر در اين راستا دستگير و به بزه انتسابي اعتراف كرد، بيان داشت: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان آباده از شهروندان خواست خودرو خود را به لوازم ايمني، نظير سوئيچ مخفي، قفل سوئيچي، دزدگير، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپيوتر و ساير وسايلي که از باز کردن درِب و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگيري مي‌کنند و يا حداقل آن را به تأخير مي‌اندازند استفاده و مجهر كنند و سارقان را از رسيدن يه اهداف شومشان ناكام گذاشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک، بلافاصله با سامانه 110 تماس بگيريد. 

پیام تبریک فرمانده انتظامي فارس به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر 
فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن سوم خرداد؛ سالروز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار "رهام بخش حبیبی" به شرح زیر است:
بی تردید سوم خرداد سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر فرصتی مغتنم برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران است؛ ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشودند.
سوم خرداد یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی است که در تاریخ پرفراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر ایمان و قدرت الهی، حماسه‌ ای بزرگ همچون آزادسازی خرمشهر را رقم زدند و در آن دوران حساس معادلات قدرت‌های استکباری جهان را برهم زدند.
سوم خرداد تداعی کننده دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان دلیر لشکر اسلام است که با از خود گذشتگی و ایثار توانستند دشمن را در دست یابی به اهداف خود ناکام نمایند.
امروز نیز دلاورمردان نیروهای مسلح و آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه و شهید پرور ایران اسلامی با تمسک به سیره نبوی و نصب‌العین قرار دادن فرامین ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معزز کل قوا (دامت برکاته) همچون کوهی استوار در برابر زیاده‌خواهی و یاوه‌سرایی دشمنان ایستاده و آماده جانفشانی هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را خدمت خانواده معظم شهداء، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.


نظرات بینندگان