کد خبر: ۱۴۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

نظرسنجی زرد و شورای شهر کلانشهر شیراز

نظرسنجی غیر علمی در مورد عملکرد اعضای شورای شهر شیراز به بحث در زمینه عملکرد شورا در گروههای مجازی منجر شد که واکنش روابط عمومی شورا را نیز به همراه داشت.
به گزارش شیرازه، چند روز پیش یک نظر سنجی با عنوان کمپین شهر آرمانی و با لوگوی شورای شهر شیراز در زمینه  ارزیابی عملکرد اعضای شورای شهر شیراز در فضای مجازی منتشر شد.

 در یک بازه زمانی دو سه روزه، لینک این نظرسنجی در گروه های مختلف واتساپی دست به دست چرخید و منشاء حرف و حدیث های مختلفی در جهت عملکرد شورای شهر گردید.

 این کار غیر حرفه ای، غیر علمی و غیر دقیق مورد نقد جدی افراد صاحب‌نظر گردیده و از آن به عنوان یک کار زرد در محافل یاد شد.
  روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز نیز با صدور یک بیانیه به این کار غیر حرفه ای واکنش نشان داد و این مدل نظرسنجی را فاقد اعتبار دانست.

 نکته قابل توجه در این کارِ غیر دقیق، ورود برخی از اعضای شورای شهر به این ماجرا و تلاش برای جمع کردن رای برای خود بود که از اعضای شورای کلان شهر شیرازِ جنت طراز بیش از این انتظار می رفت.

عبدالله حق جو فعال فضای مجازی استان فارسی به این ماجرا این گونه واکنش نشان داد: چند روز پیش نظر سنجی مجازی در مورد ارزیابی عملکرد اعضای شورای شهر با آرم شورای شهر شیراز خیلی ها رو سرکار گذاشت، خنده دار ترین بخش نظر سنجی سرکاری جایی بود که برخی اعضای شورای شهر خودشون دنبال رای جمع کردن واسه خودشون در این کار غیر علمی بودن.
ازشورای کلان شهر شیراز توقع بیشتری است.

نظرسنجی زرد و شورای شهر کلان شهر شیراز


نظرسنجی زرد و شورای شهر کلان شهر شیراز
برچسب ها: فارس ، شیراز ، شورای شهر
نظرات بینندگان