کد خبر: ۱۴۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

بازآماد یک فروند هواپیمای سوخو ۲۴ در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز

یک فروند هواپیمای سوخو ۲۴ توسط کارشناسان زبده پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد (اورهال) شد و به ناوگان ارتش جمهوری اسلامی ایران بازگشت.
 امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود جعفری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در مراسم اورهال هواپیمای سوخو ۲۴ که به همت کارشناسان زبده و متعهد پایگاه هوایی شهید دوران به پرواز در آمد، گفت: به همت و تلاش کارشناسان زبده و متعهد پایگاه و با ۳۵ هزار نفر ساعت کار فنی و به روز رسانی کامل قطعات مکانیکی و الکترونیکی، یک فروند هواپیمای سوخو ۲۴ به صورت کاملا بومی و با استفاده از تجهیزات و صنایع داخلی به ناوگان بمب افکن‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران افزود: این اقدام با توجه به تحریم‌های ظالمانه سال‌های گذشته به خصوص در بخش نظامی یکی از مهمترین راهکار‌های مبارزه با تحریم‌های نظامی محسوب میشود و در شرایط فعلی به پرواز در آمدن هواپیمایی که چند سال زمین گیر بوده فقط به وسیله نیرو‌های متعهد و توانمند و ولایت مدار برمی آید و انجام چنین کار‌هایی در سال جهش تولید بسیار ارزشمند است.

گفتنی است در نیمه اول سال ۹۹ تاکنون دو فروند هواپیمای ترابری و شکاری به دست متخصصان پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شده و به ناوگان حمل و نقل هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان 

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان