کد خبر: ۱۴۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
در نشست شورای راهبردی طرح شهید سلیمانی در مرودشت مطرح شد؛

موفقیت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای همراهی مردم و مسولین است

همزمان با آغاز گام چهارم مبارزه با کرونا، نحوه اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان مرودشت به تیم‌های نظارتی و عملیاتی آموزش داده شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر سلامت شیرازه، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، گفت : هدف از این طرح سرعت بخشیدن به طرح غربالگری، اطلاع به موقع از مبتلایان به ویروس و راهنمایی آنها و جلوگیری از انتقال آن به افراد دیگر با همکاری تیم های مراقبتی و نظارتی است.

مجید اکبرزاده افرود : وظیفه تیم‌های مراقبتی عمومی این است که در پایگاه‌های سلامت محلات روستاها حضور یافته و به صورت محله محوری نسبت به انجام غربالگری خانه به خانه و اقدامات مراقبتی و حمایتی انجام وظیفه کنند که تیم‌های سازماندهی شده با ترکیب نیروی داوطلب بسیجی ، سفیر سلامت و رابط سلامت است.

وی ادامه داد: همچنین تیم های نظارتی نیز برای نظارت بر اماکن، اصناف سازماندهی شده‌اند که به صورت عملیاتی در سطح شهرستان حضور خواهند یافت و بر حسن اجرا کار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کسبه و بازار نظارت خواهند داشت.

در این نشست ضمن تشریح وظایف دستگاه های اجرایی،واحد های ستادی شبکه و مرکز بهداشت برای مشارکت در کمیته های مختلف، روند اجرایی و پیشبرد اهداف طرح به صورت عملیاتی مورد بررسی قرار گرفته و شرح وظایف مسئولان کمیته ها و دستگاه های مربوطه ارائه داده  شد.

انتهای پیام/ س/ م
نظرات بینندگان