کد خبر: ۱۴۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۹
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس:

پیگیری مطالبات بر زمین مانده فارس موضوع اصلی نشست نمایندگان با معاون اول رئیس‌جمهور بود

ابراهیم عزیزی نشست اخیر با معاون اول رئیس جمهور را در راستای پیگیری مطالبات بر زمین مانده استان برشمرد و گفت: اعضای مجمع در این نشست این مطالبات به حق را از معاون اول رئیس جمهور خواستار شدند.
به گزارش سرویس دریافت خبر سیاسی شیرازه، ابراهیم عزیزی با اشاره به دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان فارس با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: استان فارس مطالبات برزمین مانده بسیاری دارد که سالهاست به دلایل مختلف معوق مانده است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان فارس با جدیت به دنبال این مطالبات به حق مردم استان است لذا نشست با مهندس جهانگیری نیز در همین راستا شکل گرفت و اعضای مجمع به خوبی این مطالبات را به سمع و نظر معاون اول رئیس جمهور رساندند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس همچنین گفت: در سال های گذشته دولت در انجام پروژه ها، تعهداتی به مردم فارس داده که بعضا مشاهده می کنیم این تعهدات روی زمین مانده و طرح ها نیمه تمام رها شده است.

پیگیری مطالبات بر زمین مانده فارس موضوع اصلی نشست با معاون اول رئیس‌جمهور بود
عزیزی ادامه داد: در این نشست مواردی همچون خط انتقال فرآورده به استان، خط پروپیلن، تکمیل ریل و... بسیار برای فارس ضروری است، مطرح و به جد پیگیری این موارد و اختصاص منابع به آن، از معاون رئیس جمهور خواسته شد.

وی تصریح کرد: در پایان نیز به این جمع بندی رسیدیم که نیازهای استان به صورت کتبی و با مشورت مشترک بین اعضای مجمع و استاندار فارس تهیه و به معاون اول رئیس جمهور تحویل داده شود.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان