کد خبر: ۱۴۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

تقلای یک جریان مشکوک برای سیاسی جلوه دادن اقدامات قوه قضائیه/ تلاش ناکام برای کشاندن آیت‌الله رئیسی به فضای زودهنگام انتخاباتی

چندی است که برخی کانال‌های گمنام و البته وابسته به محافل خاص سیاسی، تلاش دارند تا با خبرسازی درباره ورود آیت‌الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، اقدامات تحولی قوه قضائیه را حرکات سیاسی معطوف به انتخابات تفسیر کنند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، چندی است که برخی کانال‌های گمنام و البته وابسته به محافل خاص سیاسی، تلاش دارند تا با خبرسازی درباره ورود آیت‌الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، اقدامات تحولی قوه قضائیه را حرکات سیاسی معطوف به انتخابات تفسیر کنند.

رجانیوز نوشت: در آخرین مورد از این خبرسازی‌های جعلی، یکی از این کانال‌ها با روایت یک ماجرای کذب مدعی شده که رئیس قوه قضائیه اخیرا در دیدار با رهبری از ایشان درباره حضور خود در انتخابات استمزاج نموده و ایشان نفیا و اثباتا در این باره نظری نداده‌اند.

این کانال در ادامه این ماجرای جعلی ادعا کرده که رئیسی، این قول رهبری را به معنای تایید حضور در انتخابات گرفته و جلساتی برای آغاز فعالیت‌های انتخاباتی خود تشکیل داده است.

اطلاعات رجانیوز حاکی است که این ماجرا کاملا کذب بوده و از اساس واقعیت ندارد.

آیت‌الله رئیسی تا کنون حداقل دو مرتبه تاکید کرده است که به هیچ چیزی جز قوه قضائیه فکر نمی‌کند و تلاش‌های خود را جز برای امور عدلیه صرف نمی‌کند.

با این حال کانال‌ها و جریاناتی که بعضا حامی کاندیداهایی غیر از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیز هستند، با خبرسازی درباره حضور قطعی وی در انتخابات سعی دارند تا اقدامات مثبت قوه قضائیه را به بازی‌های سیاسی آلوده کنند.

تجربه شکست‌های قبلی برخی کاندیداهای اصولگرا که در زمان مسئولیت‌های خود مشغول به فعالیت انتخاباتی بوده و متاسفانه اکنون نیز هستند، به خوبی نشان می‌دهد که انحراف از اهداف راهبردی مسئولیت‌های فعلی به سمت و سوی عوام‌فریبی و اقدامات نمایشی معطوف به انتخابات، به هیچ وجه اثر مثبتی در سبد رای هیچ نامزدی نخواهد داشت!

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان