کد خبر: ۱۴۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
استاندار فارس:

دستگاه‌های اجرایی پیگیر دریافت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی باشند

استاندار فارس با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید دربحث دریافت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی و سهم یارانه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده فعال‌تر ورود کرده و پیگیر دریافت این تسهیلات باشند، گفت: اگر این مساله در دستور کار قرار نگیرد و پیگیری نشود استان‌های دیگر از این ظرفیت استفاده خواهند کرد و ما از این تسهیلات محروم خواهیم شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، عنایت‌الله رحیمی، امروز  در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در بحث دریافت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی و سهم یارانه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده فعال تر ورود کرده و پیگیر دریافت این تسهیلات باشند، گفت: اگر این مساله در دستور کار قرار نگیرد و پیگیری نشود استان‌های دیگر از این ظرفیت استفاده خواهند کرد و ما از این تسهیلات محروم خواهیم شد.

وی با تاکید بر ایجاد ارتباط نزدیک و مستمر بین بانک‌ها و دستگاه های اجرایی به ویژه در حوزه صنعت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی بر موضوع جذب تسهیلات با نیز تاکید کرد و خواهان پیگیری جدی لین تسهیلات شد.

استاندار فارس در ادامه تصریح کرد: باید سهم یارانه‌ای فارس که با اعتباری بالغ بر ٨٢ میلیارد تومان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی تأمین شده در راستای اجرای پروژه‌های مصوب اقتصاد مقاومتی استفاده شود و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز باید پیگیر این موضوع در سطح سازمان باشد.

رحیمی اظهار امیدواری کرد که استان فارس بتواند با ارائه طرح‌ها، اعتبارات مورد نیاز را جذب کند.

وی همچنین افزود: باید بیشتر به سمت کارهایی برویم که در موضوع اقتصاد مقاومتی اثرگذار باشد نه اینکه فقط وظایف جاری را مد نظر قرار دهیم و بخواهیم صرفا پیگیر این مباحث باشیم.

 انتهای پیام/س/ م
نظرات بینندگان