کد خبر: ۱۴۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
همزمان با دهه فجر؛

بخش زنان و زایمان بیمارستان زرین دشت افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بخش 14 تخت خوابی زنان و زایمان بیمارستان امام موسی کاظم(ع) زرین دشت افتتاح شد.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه؛ محمدرسول تقوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرین دشت گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بخش 14 تخت خوابی زنان و زایمان بیمارستان امام موسی کاظم(ع) زرین دشت افتتاح شد.

وی ادامه داد: این پروژه خیرساز به متراژ 450 مترمربع و با هزینه بالغ بر 730میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسیده است؛ كه از اين مبلغ 500 میلیون تومان آن ازسوی خیرین محترم پرداخت و مابقی نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

تقوی با اشاره به اقدام ارزشمند خیرین محترم در این پروژه ابراز کرد: اميدواريم شاهد رونق بیش از پیش اینگونه امور که تشویق و ترغیب و همراهی دیگر خیرین را نیز به همراه خواهد آورد باشیم.

بخش زنان و زایمان بیمارستان زرین دشت افتتاح شد

به گزارش شیرازه؛ بخش 14 تخت خوابی زنان و زایمان بیمارستان امام موسی کاظم(ع) توسط آقایان حاج محمدرضا نامدار و حاج عبادالله بابایی به یادبود زوج جوان این خانواده ها، از محل وقف اموال و دارایی های مرحوم هاشم نامدار و مرحومه حاجیه فاطمه بابایی ساخته شده است.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان