کد خبر: ۱۴۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

از دستگیری سارقان در خرم‌بید تا کشف ميلياردی كالای قاچاق در منزل مسکونی مرودشت

مهمترین اخبار حوادث استان را میتوانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی و حوادث شیرازه، مهمترین اخبار حوادث استان را میتوانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

6 ميليارد كالاي قاچاق در یک منزل مسکونی

جانشین انتظامی استان از کشف 6 میلیارد کالای قاچاق در شهرستان کازرون خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده، اظهار كرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون با اقدامات فني و تخصصي از دپوی کالای قاچاق در يك منزل مسكوني واقع در يكي از روستاها مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل، 7 هزار و 80 عدد کلاه و نقاب (آفتاب گیر) قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

جانشین انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 6 ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح كرد: در این خصوص یک متهم دستگير و تحويل مرجع قضائي شد.

جاسازی 53 کیلو حشیش زیر بار پیاز

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی ریز 53 کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک خودرو وانت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز، ا اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از محورهای مواصلاتی شهرستان انتقال دهند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 سید محمد یوسفی افزود: در این راستا مأموران انتظامی با همکاری مأموران یگان تکاوری، یک دستگاه خودرو وانت حامل پیاز را متوقف و در بازرسی از آن 53 کیلو حشیش که زیر بار جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی افزود: در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

112 هزار نخ سيگار قاچاق در جهرم کشف شد

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از كشف 112 هزار نخ سيگار و مقادیر زیادی کالای قاچاق دیگر به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.

 خسرو رزمجويي، اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا، ماموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس را در محور لارستان – جهرم شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وي خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسي از این خودرو، 112 هزار نخ سیگار، ۶ دستگاه توستر، ۷۲ بسته پودر نسکافه،12بسته پودر نوشیدنی و ۲ دستگاه باند صوتی كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم با اشاره به اينكه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در اين رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
 
حفاران غیر مجاز آثار تاریخی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سرچهان از شناسایی و دستگیری 2 حفار غیر مجاز آثار تاریخی خبر داد.

 محسن لشکری، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت حفاران غیر مجاز در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی و عوامل میراث فرهنگی شهرستان سرچهان، در این راستا 2 متهم که در حال حفاری غیر مجاز آثار تاریخی بودند، شناسایی و پس از اعزام به محل، توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرچهان گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف انواع مواد محترقه در لارستان

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از کشف یک هزار و 734 عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

 داود امجدی،گفت: مأموران انتظامی شهرستان از خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه در برخی از واحدهای صنفی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنکی با مقام قضایی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از 2 واحد صنفی، تعداد یک هزار و 734 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص 2 متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند، گفت: والدین در این روزهای پایانی سال بر رفتار و عملکرد فرزندان خود نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند تا با یک غفلت و سهل¬ انگاری، شاهد حوادث ناگوار و جبران ناپذیر نباشیم .

سارق سيم و کابل مخابرات روانه زندان شد

فرمانده انتظامی شهرستان كوه چنار از دستگيري یک سارق سيم و کابل هاي مخابرات با 21 فقره سرقت خبر داد.

  لطف الله محمدی، اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل های مخابرات در سطح شهر و ادارات دولتي، بررسي موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با تلاش های شبانه روزي مأموران پلیس و بکارگيري گشت های محسوس و نامحسوس، در این خصوص یکی از سارقان سابقه دار شناسايي و با هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان كوه چنار گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به 21 فقره سرقت سیم و کابل هاي مخابرات در محدوده شهر کوه چنار اعتراف کرد.

 محمدی با بیان اینکه در اين راستا سارق پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد مخل نظم و امنیت، موضوع را از طریق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعي در آباده

 فرمانده انتظامي شهرستان آباده گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم وامنیت در سطح این شهرستان اجرا شد.

 سيدابوالفضل مسعودي، بيان کرد: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، مخلان نظم و امنيت وپاكسازي نقاط آلوده به مواد مخدر و جرم خیز با بهره گيري حداكثري از توان انتظامي و عملياتي طی دو هفته اخیر در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: در اين طرح ماموران با شناسايي منازل، پاتوق ها و محل هاي فعاليت خرده فروشان و همچنين كنترل محورهاي مواصلاتي، موفق شدند 18 کیلو و 700 گرم تریاک، 10 گرم هروئين و 15گرم شیشه کشف و 13 قاچاقچي، معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان آباده گفت: توقیف 16 دستگاه خودرو و 12دستگاه موتور‌سیکلت مزاحم و متخلف، کشف 2 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه مسروقه، دستگیری 26 سارق و کشف 22 فقره انواع سرقت از آنان از ديگر نتايج مهم اجراي اين طرح بود.

 مسعودی تأکید کرد: اجرای طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان، موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد.

وي در پايان ضمن قدرداني از همكاري و مشاركت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

از دستگیری سارقان در خرم‌بید تا کشف ميلياردی كالای قاچاق در منزل مسکونی مرودشت

لوازم خانگی قاچاق در مرودشت

ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام گشت زني در سطح محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه خودرو وانت مشكوك و آن را متوقف کردند.

 فرشید زینلی افزود: در بررسی های لازم مشخص شد این خودرو حامل تعدادی لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل ماشین لباسشویی، یخچال ، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز، جارو برقی و سایر اقلام می باشد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در اين خصوص 2 متهم  دستگير و براي سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در اِوز

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان  اوز از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

 دوم علی هوشیار، اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق، ماموران پلیس آگاهی اين شهرستان در بازرسی از یک منزل مسکونی موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق و فاقد مدارک قانونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز با اشاره به اينکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه 5 میلیارد و 500 میلیون ريال برآورد شده است، گقت: دراین خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری 14 سارق در خرم‌بید

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان خرم بيد از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 14 سارق خبر داد.

 دوم سيد رحمان هاشمي، گفت: در جهت برقراري نظم وبالا بردن امنيت اجتماعي و کاهش جرائم ،طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط كاركنان انتظامي شهرستان خرم بید طی دو هفته اخير اجرایی شد.

وي با بيان اينكه در این راستا 14 سارق دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: در بازرسي از مخفيگاه این سارقان مقادیر زیادی انواع اموال مسروقه کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان خرم بيد ادامه داد: همچنین با اجرای طرح جمع آوري معتادان پرخطر، 19 نفر از معتادان متجاهر از سطح شهرستان جمع آوري و جهت بهبود وضعيت به مرکز بازپروري تحویل داده شدند.

 هاشمی گفت: در این خصوص 15 خرده فروش مواد مخدر و 6 قاچاقچي دستگير و مقادیر زیادی انواع مواد مخدر کشف شد.

وی ضمن تقدير و تشکر از همکاري شهروندان با نيروي انتظامي در اجرای طرح های انتظامی، افزود:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند.

کشف خودرو سرقتی در سپیدان

فرمانده انتظامي سپیدان از کشف یک دستگاه خودرو کامیون سرقتی در اين شهرستان خبر داد.

 احمد فداکار، بيان كرد: در پي وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان شیراز و متواري شدن سارقان به همراه وسیله نقلیه سرقتی به  سمت شهرستان سپیدان، موضوع شناسايي و دستگيري آنان به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی پاسگاه همایجان موفق شدند خودرو سرقتی را به صورت رها شده در اطراف این شهرستان کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان سپیدان با اشاره به تحویل خودرو مسروقه به مالباخته، گفت: شناسایی و دستگیری عامل وقوع این سرقت در دستور کار قرار دارد.

 انتهای پیام/س / م
نظرات بینندگان