کد خبر: ۱۴۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدارنوروزی با فرمانده انتظامی فارس:

تولید در سایه امنیت رونق می‌گیرد/ اثرگذاری کار صداوسیما برای ایجاد امنیت از گلوله و موشک بالاتر است

مدیرکل صداوسیمای فارس به همراه جمعی از مدیران این مرکز در دومین روز از سال ۱۴۰۰ با فرمانده انتظامی فارس دیدار کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه ، سیدتقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: رسانه ملی وظیفه دارد برای شادی مردم و یاس دشمنان اقتدار پلیس را به زیبایی هر چه تمام‌تر به نمایش بگذارد.

سهرابی با اشاره به نامگذاری امسال بنام تولید ، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب ابرازکرد: مهمترین موضوع برای تولید بحث امنیت است، در سایه امنیت پایدار است که تولید رونق می‌گیرد.

وی افزود: نیروی انتظامی صرفا نیروی نظامی نیست بلکه این نیرو در عرصه های مختلف از جمله عرصه اجتماعی فعال است و توفیقات نیروی انتظامی در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی شادی مردم و یاس دشمنان را به دنبال دارد .

سهرابی ادامه داد: رسانه ملی وظیفه دارد توانمندی و اقتدار فرزندان ملت یعنی نیروی انتظامی را به مردم نشان دهد و ما برای شادی و نشاط مردم اقتدار نیروی انتظامی را به رخ می‌کشیم.

مدیرکل صداوسیمای فارس در پایان ارتقای درجه سردار حبیبی فرمانده انتظامی فارس را به سرتیپی تبریک گفت.

سردار رهام‌بخش حبیبی با قدردانی از حضور مدیرکل و مدیران صداوسیمای فارس اثرگذاری کار صداوسیما برای ایجاد امنیت در حوزه جغرافیایی استان فارس را از گلوله و موشک بالاتر دانست.

فرمانده انتظامی فارس تهیه مستند در لحظه تحویل سال در دورترین پاسگاه انتظامی استان را اقدامی در خور تحسین از صداوسیمای مرکز فارس برشمرد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان