کد خبر: ۱۴۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
در آستانه ماه نزول قرآن:

آموزش مصلحین قرآنی با هدف کاهش آمار طلاق برگزار شد

احسان مدبری مدیرکاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس گفت: دوره آموزش مصلحین با هدف آموزش افراد واجد شرایط جهت ورود به پرونده های طلاق با همکاری دو مجموعه دادگستری و معاونت اجتماعی سپاه فجر طراحی و به مرحله اجرا در آمده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، احسان مدبری مدیر کاهش آسیب های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس در گفت و گو با خبرنگار این رسانه گفت: دوره آموزش مصلحین با هدف آموزش افراد واجد شرایط جهت ورود به پرونده های طلاق با همکاری دو مجموعه دادگستری و معاونت اجتماعی سپاه فجر طراحی و به مرحله اجرا در آمده است.

مدبری افزود: این دوره که بر مبنای آموزه های قرآن کریم و مصداقاً آیه ۳۵ سوره مبارکه نساء که می فرماید: «و ان خفتم شقاق بینهما فابعثوا حکمـا من اهله و حکمـا من اهلها ان یریدا اصلـحـا یوفق الله بینهما» به مدت یک هفته و به صورت مجازی با حضور کارشناسان دادگستری فارس برگزار می گردد.

به گفته مدیر کاهش آسیب های معاونت اجتماعی، شرکت کنندگان پس از پایان دوره آموزشی و توجیهی، کار پیگیری پرونده‌های عدم سازش را دنبال می نمایند و امید است با اجرای طرح مصلحین قرآنی زمینه کاهش آمار طلاق در استان فارس فراهم شود.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان