کد خبر: ۱۴۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

فریدون عباسی کاندیداتوری خود را اعلام کرد

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛ کاندیداتوری خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ فریدون عباسی امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: دولت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی برای مدیریت جامعه هستند و ما باید جامعه‌ای بسازیم که هیچ‌کس برای گرفتن حق خودش در نهاد‌های مسئول به لکنت زبان نیافتد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم ایجاد شده و تا امروز مردم پشتیبان این انقلاب بودند؛ اگر مشکلی پیش آمده این مردم بودند که خود را سپر بلا کردند.

عباسی افزود: بازگشت به مردم تنها راه عبور از بحران این روز‌های کشور است و اینکه نظام مانند دهه ۶۰ افق‌های نگاه عملکردش را با مطالبات مردم همسو کند.

وی تصریح کرد: مردم باید در تمام عرصه‌ها نقش آفرینی کنند و نباید آن‌ها را محدود کرد و با بازگشت به مردم می‌توان بر تمام مشکلات غلبه کرد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم افزود: مردم صبور با انقلاب قهر نکردند، مردم از بازی‌های سیاسی و جناحی خسته شده اند، این‌ها همان مردمی هستند که در بدرقه شهید سلیمانی از جان مایه گذاشتند.

مستقل وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده‌ام/ هیچ گروه و جناحی من را مورد حمایت قرار نداده است

عباسی اضافه کرد: احیای قسط و عدالت هدف دولت نخبگانی است، من به عنوان یک معلم به شکل مستقل و از جناح مردم با اعتقاد به اینکه رئیس جمهور دارای اختیارات کامل در چارچوب قانون است، وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده‌ام، هیچ گروه و جناحی من را مورد حمایت قرار نداده است، من خود را مقید به اجرای قانون می‌دانم و از تمام حقوق قانونی برای استیفای حقوق مردم استفاده می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز در کشور گفت: کشور ما در سال گذشته شاهد جنگ اقتصادی تمام عیار بوده و بدنبال آن هستم تا پول ملی و قدرت خرید مردم تقویت شود.

عباسی از تدوین برنامه‌ای مشخص در بخش‌های مختلف آموزشی، اقتصادی و فرهنگی خبر داد و گفت: استفاده از نیرو‌های جوان و متخصص در اولویت برنامه‌های بنده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع/ر
نظرات بینندگان