کد خبر: ۱۴۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

کشف ۱۴دستگاه بیت کوین قاچاق در لارستان تا دستگیری شکارچی غیرمجاز در سروستان

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید

کشف بیش از 3 تن مرغ خارج از شبكه توزيع

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان لامرد از کشف 3 هزار و 41 کیلوگرم گوشت مرغ خارج از شبکه توزیع خبر داد.

 بهادر رزمجو ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي لامرد در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور اشکنان -هرمزگان به یک دستگاه کامیون یخچالدار مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی افزود: ماموران در بازرسي از آن خودرو موفق شدند 3 هزار و 41 کیلوگرم گوشت مرغ فاقد هرگونه مجوز و خارج از شبکه توزیع را كشف كنند.

جانشین فرمانده انتظامی لامرد با بيان اينكه كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را يك ميليارد ريال برآورد كرده‌اند، گفت: در اين خصوص راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

کشف خودرو سرقتی در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف یک خودرو پراید مسروقه و دستگیری سارق خبر داد.

 زمان اله کریمی، اظهار داشت: ماموران انتظامی خرامه هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظي به یک سواري پراید كه حركات مشكوكي داشت مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودرو مذكور سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به دستگیری سارق و معرفی وی به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با تلاش مضاعف با مجرمان و سارقان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا مي‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

سرقت در خرامه و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: روز گذشته عوامل گشت انتظامی پاسگاه پل آبگینه موفق شدند یک سواري پراید سرقتی را كشف كنند.

 اسماعیل زراعتیان ، بیان داشت: عوامل گشت انتظامی پاسگاه پل آبگینه كازرون حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به يك سواری پراید که به صورت بلاصاحب در كنار خيابان پارک شده بود مشكوك شدند.

وی ادامه داد: عوامل گشت انتظامی در بررسي اوليه و استعلام از سامانه پليس آگاهي مطلع شدند كه خودرو سابقه سرقت از شهرستان خرامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بيان اينكه تلاش براي دستگيري سارق متواري ادامه دارد، از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.

کشف خودرو سرقتی دراقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف یک خودرو سرقتی در این شهرستان خبرداد.

 مراد صارمی ، اظهار داشت: عوامل گشت انتظامی کلانتری مرکز این فرماندهی هنگام گشت زني هدفمند، به يک خودرو سمند که در یکی از محلات اين شهرستان در كنار خيابان به صورت بلاصاحب پارک بود مشکوک شدند.

وي بيان داشت: با استعلام به عمل آمده توسط عوامل گشت مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان آباده را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بيان اينكه خودرو به پاركينگ دلالت و تلاش براي دستگيري سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا از طريق تلفن 110به پليس اطلاع دهند.

توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت وکشف 77 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت حامل 77 کیلو تریاک توسط ماموران ایست و بازرسی قلاتویه خبر داد.

 علیرضا نوشاد، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی قلاتویه داراب  هنگام کنترل وسایل نقلیه در محورهای فرعی منتهي به اين شهرستان، به 2 دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر كردند.

وي افزود: راكبان بدون توجه به دستور پليس متواري و ماموران انتظامي پس از طي مسافتي تعقيب و گريز موفق شدند موتورسيكلت‌ها را توقيف كنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بيان اينكه در بازرسي از زين موتورسيكلت‌‎ها 77 كيلو كيلو ترياك كشف شد، افزود: در اين خصوص 2 نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

  کشف 14 دستگاه بیت کوین قاچاق درلارستان

فرمانده انتظامي لارستان از کشف 14 دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال در این شهرستان خبر داد.

 داود امجدی، اظهار داشت: ماموران کلانتری 13لطیفی لارستان پس از کسب اطلاع از اینکه فردی با هویت معلوم در منزل خود اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاهای استخراج ارز  می‌کند كه بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند 14 دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق را کشف كنند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش ماینرهای كشف شده را 6 میلیارد ریال برآورد كردند.

شکارچی غیرمجاز در سروستان دستگیر شد

فرمانده انتظامي سروستان گفت: ماموران پلیس امنيت عمومي این فرماندهی، یک شکارچی غیرمجاز را با یک لاشه بزکوهی دستگیر کردند.

 عبدالرسول مجتهدی، بيان كرد : در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي به هويت معلوم اقدام به شكار يك راس بز كوهي (كل) كرده  و لاشه آن را در منزل خود در يكي از محلات مخفي كرده است كه بررسي موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند لاشه يه راس بز كوهي را كشف كنند.

فرمانده انتظامي سروستان با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پليس قرار دهند تا با مجرمین برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد .

غرق شدن جوان 21 ساله در رودخانه  منج  بوانات

فرمانده انتظامي بوانات از غرق جواني 21 ساله در رودخانه منج این شهرستان خبر داد.

 ابوالحسن مزارعی ، بيان كرد: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر حادثه غرق شدگي در رودخانه منج بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه جواني 21ساله به همراه دوستانش برای تفريح و شنا داخل آب رفته كه به علت عدم مهارت در فنون شنا، جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامي بوانات اظهار داشت: با تلاش گروه‌های امداد و نجات و ماموران این فرماندهی، جسد متوفي از آب خارج و براي بررسي بيشتر به پزشكي قانوني منتقل شد.

 مزارعي از شهروندان خواست در هنگام حضور در اماکن تفریحی و گردشگری، از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند رودخانه‌های عمیق و سدها که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت، پرهیز كنند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان