کد خبر: ۱۴۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
معاون عملیات سپاه فجر فارس:

کشف یک تن مواد مخدر توسط بسیجیان فارس/ سازماندهی ده هزار تیم گشتی در سطح استان

معاون عملیات سپاه فجر استان فارس در تشریح اقدامات این معاونت بیان کرد: با تلاش نیرو های عملیاتی بسیج در تورهای ایست و بازرسی، بیش از دو تن انواع کودهای شیمیایی و نهادهای دامی که از مسیر فراشبند و بزرگراه جنب عسلویه قصد خروج از کشور را به صورت قاچاق داشتند کشف و تحویل مقام قضایی داده شد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد رجبی معاون عملیات سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه، از کشف یک تن مواد مخدر در گشت‌ ها و تور های ایست و بازرسی بسیج در استان فارس خبر داد و بیان کرد: در طی یک ماه گذشته بیش از یک تن مواد مخدر در شهرستان ‌های شیراز، سروستان، سپیدان، مرودشت و فراشبند کشف و صورتجلسه شده و تحویل مقامات قضایی داده شد.

مسئول عملیات سپاه فجر استان فارس در تشریح سایر اقدامات این معاونت افزود: با تلاش نیرو های عملیاتی بسیج در تورهای ایست و بازرسی، بیش از دو تن انواع کودهای شیمیایی و نهادهای دامی که از مسیر فراشبند و بزرگراه جنب عسلویه قصد خروج از کشور را به صورت قاچاق داشتند کشف و تحویل مقام قضایی داده شد.

رجبی در ادامه از فعال بودن تیم های گشتی در سطح استان فارس خبر داد و گفت: گشت های رضویون در تعامل با نیروی انتظامی به طور کامل فعال می‌باشند که در قالب بیش از ۱۰۰۰۰ تیم گشتی در جهت تامین امنیت پایدار در سطح محلات استان سازماندهی شده و همچنین تورهای ایست بازرسی به قوت خود برقرار است که نتیجه آن کشف و ضبط انواع مواد مخدر، سلاح های غیر مجاز و سایر اقلام قاچاق می‌باشد.

وی در پایان صحبت های خود به احتکار اقلام و مواد غذایی اشاره و تصریح کرد: در بحث احتکار و در تعامل با سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اقدامات گسترده ای نظیر کشف انبارهای احتکار مواد غذایی و انبارهای احتکار اقلام ضروری مردم صورت گرفته و تحویل مقام قضایی داده شد.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان