کد خبر: ۱۵۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰

برنامه های شبکه فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار

شبکه فارس به مناسبت حماسه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، با تولید و پخش برنامه های متنوع این رویداد بزرگ ملی را گرامی می دارد.
برنامه های شبکه فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکباربه گزارش سرویس سیاسی شیرازه، معاون سیمای شبکه فارس گفت: ویژه برنامه سیمای فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار ساعت 9:30 پنج شنبه 13 آبان زنده روی آنتن می رود و مراسم 13 آبان را از میدان امام حسین علیه السلام شیراز تقدیم مخاطبان شبکه سراسری شما و شبکه فارس می کند.

علیرضا باغبانمنش افزود: پخش فیلم سینمایی با موضوع نفوذ متناسب با این ایام ، پخش 15 موشن گرافیک مرتبط با استکبار ستیزی ، تهیه و پخش 5 سرود ، 2 ویژه برنامه انقلاب دوم، برنامه گفتگو محور پاتوق بصیرت با موضوع تقویت روحیه استکبار ستیزی در جوانان و پخش تیزر و وله های مختلف از دیگر برنامه های سیمای فارس در روز 13 آبان است.

وی گفت: در برنامه های روزانه سیمای فارس شامل صبح پارسی، کاشانه مهر، دلگشا و نگاه روز هم به موضوع حماسه 13 آبان با دعوت از مهمانان و کارشناسان پرداخته می شود.

معاون صدای صداوسیمای فارس هم با بیان اینکه رادیو فارس به طور ویژه به حماسه 13 آبان می پردازد گفت: پوشش برنامه های مراسم ۱۳ آبان در شیراز و شهرستانها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مراسم شیراز و شهرستانها، گفتگو با کارشناسان سیاسی و تحلیل اهمیت روز ۱۳ آبان، پخش سرودهای حماسی، تلفن و پیامهای مردمی، مصاحبه با مردم بویژه دانش آموزان از مهمترین برنامه های رادیو فارس به مناسبت روز ملی مبارزه با استکباراست.

یاسر جمالی افزود: در برنامه های روزانه رادیوفارس شامل سلام کاکو، کوله پشتی و بخش های پیامی این رادیو نیز موضوع 13 آبان برجسته و پررنگ است.

علی خورشید سوار معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت:تولید و انتشار استوری موشن های بیانات رهبر انقلاب درباره ماهیت ۱۳ آبان و اهمیت آن ،تولید و انتشار پوستر با محوریت ۱۳ آبان در گام دوم انقلاب و تقطیع برنامه های سیما و انتشار آن در فضای مجازی از مهمترین برنامه های این معاونت است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر شبکه فارس هم گفت: پوشش رویدادهای 13 آبان در شیراز و شهرستان ها و تهیه گزارش هایی به مناسبت این روز ملی و حماسه آفرین و پخش آنها در بخش های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45، 20:45 و 23:15 تلویزیون و تولید و ارسال خبر گرامیداشت یوم الله 13 آبان برای پخش از بخش های مختلف خبری از شبکه های ملی در دستور کار معاونت خبر شبکه فارس است.

انتهای پیام/ع




نظرات بینندگان