کد خبر: ۱۵۱۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰
اختصاصی «شیرازه»:

اعتراض معلمان استان فارسی کلاس‌های درس مجازی را تعطیل کرد

روز گذشته و امروز معلمان مدارس در سراسر کشور سر کلاس حاضر نشدند آن‌ها که نسبت به عدم تایید لایحه رتبه بندی شکایت داشتند به صورت صنفی تصمیم به تعطیلی کلاسها ازجمله آموزشهای آنلاین گرفتند که این موضوع باعث اختلال در کلاس های برخی از مدارس استان فارس شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، روز گذشته و امروز معلمان مدارس در سراسر کشور سر کلاس حاضر نشدند آن‌ها که نسبت به عدم تایید لایحه رتبه بندی شکایت داشتند به صورت صنفی تصمیم به تعطیلی کلاسها ازجمله آموزشهای آنلاین گرفتند که این موضوع باعث اختلال در کلاس های برخی از مدارس استان فارس شده است.
 
فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: تشکل‌های صنفی معلمان در سراسر کشور اعلام کردند که به دلیل مسائل کاری، نظام رتبه‌بندی و وعده‌هایی که به آنها داده شده و هنوز محقق نشده است به مدت دو روز تدریسی در کلاس‌های درس ندارند.
 
اسماعیلی در ادامه اظهار کرد: قرار شد موضوع در مجلس شورای اسلامی مطرح و به رای گیری گذاشته شود و پس از حصول نتیجه به معلمان اعلام گردد.
 
وی با بیان اینکه در استان فارس 8 هزار مدرسه و 32 هزار کلاس درس وجود دارد، تصریح کرد: معلمان تنها در برخی از مدارس فارس در اعتراض به پاره‌ای از تصمیمات در خصوص وضعیت معیشت فرهنگیان کلاس های درس را تعطیل کرده اند.

لازم به ذکر است خبرنگار شیرازه جهت پیگیری تصمیمات مجلس و نتیجه رای گیری در خصوص این طرح،با محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی چندین بار تماس گرفت اما متاسفانه وی پاسخگو نبود.

 انتهای پیام/س

 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰
0
جناب معلم عزیز
اگر رفتگر محل ؛ رانند خط اتوبوس و پزشکان به همین علت کار را تعطیل کنند و شما بیمار باشید و به خدمات نیاز داشته باشید چه واکنش نشان می دهید؟