کد خبر: ۱۵۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰

واژگونی تریلی حامل ۳۵ تن غلات در گردنه باجگاه

خودرو تریلی حامل غلات پس از انحراف از مسیر در گردنه باجگاه واژگون و سرنشین آن راهی بیمارستان شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی شیراز در ساعت 00:19 دقیقه بامداد گزارش وقوع تصادف و واژگونی یکدستگاه تریلی حامل 35 تن گندم از طریق سامانه 125 به ایستگاه 15 اعلام و تیم امداد و نجات جاده ای به سرعت خود را به محل حادثه در گردنه باجگاه رساند.

 تیم امدادی پس از حضور در محل حادثه ، به سرعت ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه از گازوییل نشت کرده و غلات  در سطح خیابان را آغاز کرده و مرد 35 ساله ( کمک راننده خودرو) که تنها مصدوم حادثه بود تحویل عوامل اورژانس داده شد.

عملیات ایمنی سازی و پاک سازی محور توسط نیروهای آتش نشان در این حادثه دو ساعت به طول انجامید و با انتقال خودرو توسط جرثقیل پایان یافت.

همچنین در تصادف زنجیره ای 6 خودرو در بلوار امام رضا (ع) که ساعت 23:40 دقیقه شب گذشته به دلیل لغزندگی سطح جاده به وقوع پیوست  آتش نشانان از ایستگاه مذکور پس از اعلام مرکز فرماندهی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

امدادگران پس از حضور و ایمن سازی محل حادثه ، خودروها شامل دو دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پراید، یک دستگاه پژو 206 و یک کامیون 10 تن را به حالت اولیه برگردانده و سطح جاده را پاکسازی کردند.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان