کد خبر: ۱۵۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۱۲ دی ۱۴۰۰

در اجرا شدن کمربندی شرق شیراز سهل انگاری می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به اهمیت حریم شهر شیراز، گفت: در اجرایی کردن کمربندی شرق شیراز سهل‌انگاری می‌کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در رابطه با مشکلات عدیده روستای کفترک، گفت: بسیاری از تصادفات جاده‌ای در مسیر ورودی روستای کفترک به دلیل عرض کم این معبر است که اگر آسفالت هم بشود به دلیل افزایش سرعت خودرو‌ها ممکن است به تصادفات بیشتر منجر شود که پیشنهاد ما ایجاد بلوار یا لحاظ کردن سایر استاندارد‌های جاده‌ای به جهت ضمانت سلامت مردم و کاهش آمار تصادفات است.

وی گفت: در رابطه با اجرایی کردن اقدامات عمرانی روستای کفترک، تفاهم‌نامه‌ای با طرفین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فرمانداری و شهرداری شیراز به امضاء رسیده است، قرار بوده که آسفالت مسیر ورودی روستای کفترک به طول تقریبی ۵ کیلومتر لکه‌گیری و روکش شود، اما به هر دلیل این پروژه تاکنون اجرایی نشده و بایستی هر چه زودتر دستگاه‌ها با همکاری با یکدیگر در جذب اعتبارات و تهیه مصالح و تجهیزات مورد نیاز در خدمت رسانی به مردم اقدام کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حریم شهر شیراز، گفت: متأسفانه در اجرایی کردن کمربندی شرق شیراز سهل‌انگاری می‌کنند که تسریع در اجرایی شدن آن شرایط خوبی را برای روستای کفترک و محدوده‌های همجوار ایجاد خواهد کرد.

در دیدار مردمی دهیار و مسئولان روستای کفترک با نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات این روستا در زمینه‌های پروژه اجرایی آسفالت مسیر ورودی، ساخت‌وسازهای غیرمجاز، کمربندی شرق شیراز در اطراف در این روستا، مطرح و پیگیری شد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان