کد خبر: ۱۵۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۳ دی ۱۴۰۰
معاونت هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شهید سلیمانی توانست مدیر تراز نظام اسلامی را به منصه ظهور بگذارد

امیر سیاری با اشاره به اخلاص این شهید گرانقدر تشریح کرد: خداوند به واسطه همین ویژگی عزت،موفقیت و درخشندگی را شامل حال شهید سردار حاج قاسم سلیمانی کرد و این قهرمان توانست مدیر تراز انقلاب اسلامی را به منصه ظهور بگذارد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سومین شب از سلسله لایو های مجازی دلتنگ فرمانده با حضور دریادار سیاری معاونت هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

در این برنامه  که همزمان با شب شهادت سید شهدای جبهه مقاومت سردار قاسم سلیمانی برگزار گردید، امیر سیاری با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار دلها  با بیان اهمیت نیروی انسانی در سازمان ها و علی الخصوص در نیرو های مسلح افزود: شهادت طلبی،شجاعت،توانا بودن، ایثار، از خود گذشتگی،ولایت مداری و مومن و متعهد بودن شاکله و لازمه نیروهای مسلح ما باشد.


وی در ادامه  با بیان این نکته که  فرماندهان و مدیران نظامی نیز برای تحقق اهداف محوله و تربیت نیروی تراز خود باید ویژگی های ذکر شده را  با مراتب بالاتر و کامل تری داشته باشند بیان کرد: سردار سپهبد سلیمانی با اجماع همه این ویژگی ها در خود و مدیریت مثال زدنی توانست سازمان و نیرو های تحت امر خود را به عرصه  تکامل رسانده و باعث سرافرازی نظام اسلامی و ملت ایران گردد.


این مقام عالی نظامی با اشاره به اخلاص این شهید گرانقدر تشریح کرد:  خداوند به واسطه همین ویژگی عزت،موفقیت و درخشندگی را شامل حال او کرد و این قهرمان توانست مدیر تراز انقلاب اسلامی را به عرصه  ظهور بگذارد. سردار سلیمانی به واسطه اشراف بر میدان، شناخت تهدیدات کلان جهانی و بصیرت مثال زدنی توانست ماموریت های محوله اسلامی را بهترین به پایان رساند.

حبیب الله سیاری  با تشریح ابعاد شخصیتی و مدیریتی این شهید گرانقدر؛  شکست هیمنه استکبار در منطقه و تغییر موازنه قوا به نفع محور مقاومت را مدیون شناخت استراتژیک حاج قاسم و نیروهای تحت امرش از تهدیدات عمیق دشمن دانست.

 معاون هماهنگ‌کننده ارتش با با اشاره به سخنان  رهبر انقلاب پیرامون ابعاد شخصیتی این شهید افزود: شهادت سردار سلیمانی دو همرزمانش باعث ایجاد یک جریان در افکار همه آزادی خواهان جهان گردید و  همین بیداری شهید سلیمانی را  به مراتب  خطرناکتر از سردار سلیمانی در مواجهه با جبهه استکبار خواهد کرد.

 وی در پایان مطالب خود با اشاره به ثمرات فراوان خون  شهید سلیمانی در جهت اعتلای ملت ایران و محور مقاومت اظهار کرد: این قهرمان  درعین ملی گرایی  نهایت مذهبی بودن  را دارا بود. من از همه عزیزان و دوستداران شهید  می خواهم در انتقال این مفاهیم ارزشمند و ابعاد شخصیتی ایشان به نسل های بعدی نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان