کد خبر: ۱۵۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۵ دی ۱۴۰۰
مسئول بسیج رسانه سپاه فجر:

با نگاه اشرافی گری نمی توان دم از امام خمینی (ره)، انقلاب و شهید سلیمانی زد/ دشمن به دنبال تغییر جای جلاد و شهید است

مسئول بسیج رسانه سپاه فجر با بیان اینکه با نگاه اشرافی گری نمی توان دم از امام (ره)، انقلاب و شهید سلیمانی زد، اظهار داشت: دشمن به دنبال تحریف انقلاب و تغییر جای جلاد و شهید در باورها است ازاین رو باید بکوشیم تا سفیر انقلاب باشیم و تفکر شهید سلیمانی را نهادینه کنیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، هادی رضایی در دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و جمعی از هم رزمانشان که با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی و اقشار مختلف مردمی در مصلای جمعه اقلید برگزار شد، یاد شهدا را گرامی داشت و از جایگاه شهید و شهادت سخن گفت.

وی بیان داشت: شهید سلیمانی رابطه خود را با خود درست کرد که خدا ارتباطش را با مردم اصلاح و در دل آن ها جای داد.

رضایی با بیان اینکه خیلی ها، انقلاب و امام و دفاع مقدس و ... را درک کردند اما بر سر عهدش با خدا نماندند، عنوان داشت: از روزی که شهید سلیمانی لباس پاسداری از وطن را پوشید، لحظه ای آرام و قرار نداشت.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی بعداز دفاع مقدس یک لحظه خود را از رفقای شهیدش جدا ندید.

مسئول بسیج رسانه سپاه فجر افزود: این سردار رشید، لحظه ای برای دنیا حرکت نکرد و همواره می کوشید دیده نشود اما خدا وی را عزیر دلها قرار داد چراکه همه داشته هایش را برای امام حسین(ع) در طبق اخلاص قرار داد.

با نگاه اشرافی گری نمی توان دم از امام خمینی (ره)، انقلاب و شهید سلیمانی زد/ دشمن به دنبال تغییر جای جلاد و شهید است

رضایی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هیچگاه دنبال مال اندوزی نبود و تنها در مسیر جهاد گام برداشت، خاطرنشان کرد: اگر هزاران سال از تاریخ شهادت سردار سلیمانی بگذرد روزبه روز بر قداست ایشان افزوده می شود.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه حاج قاسم در میدان جنگ خار چشم دشمن و قوت قلب رزمندگان اسلام بود و با تأکید بر اینکه قوت به پول و مال و پست نیست، ادامه داد: شهید سلیمانی قوت قلبش در میدان رزم را از گریه های شبانه و عبادات خود میگرفت.

رضایی تأکید کرد: امروز تمام عرصه های ما نیاز به مکتب و فکر شهید سلیمانی دارد تا پیروز شود و فرهنگ ما برای اینکه مورد هجمه دشمن قرار نگیرد، نیاز به تفکر امثال شهید سلیمانی دارد تا باورهای دینی و ملی مان حفظ شود.

وی افزود: این تفکر باید تبدیل به گفتمان شود و شهید سلیمانی ها متولد شوند.

مسئول بسیج رسانه سپاه فجر با اشاره به ولایت مداری سردار سلیمانی در زبان و کلام و سبک زندگی، یادآور شد: با نگاه اشرافی گری نمی توان دم از امام (ره) و انقلاب و شهید سلیمانی زد.

رضایی گفت: شهید سلیمانی سردار رشید اسلام و امید تمام مظلومان دنیا بود اما در پایین ترین سطح ملی زندگی میکرد.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف انقلاب و تغییر جای جلاد و شهید است، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم انقلاب را تحریف کنند لکه باید سفیر انقلاب باشیم.

رضایی افزود: اگر ملاک های عزت را از دست دهیم خدای نکرده این پرچم عزیز از دست مان خارج می شود.

انتهای پیام/

 

نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان