کد خبر: ۱۵۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۵ دی ۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در فارس:

اقدامات انجام شده در حوزه جنگ فرهنگی چندان مطلوب نیست

امام جمعه شیراز در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه جنگ فرهنگی را چندان مطلوب ندانست و گفت: در عرصه جنگ چند صدایی خوب نیست پس باید تصمیماتی که گرفته می‌شود را همه اجرا کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، امروز ۲۵ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین تاکید کرد و خطاب به شورای آموزش و پرورش، گفت:دستور اول این جلسه که سند تحول بنیادین  و یک کار زمین مانده است را به خوبی دنبال کنید.

وی در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری بیش از دو دهه است که تاکید دارند ما در جریان جنگ فرهنگی هستیم و عرصه جنگ فرهنگی بر خلاف جنگ سخت که در مرزها شکل می‌گیرد، درون مجموعه کشور است.

دژکام با بیان اینکه اکنون دشمن سخت و سنگین وارد این عرصه شده است، عنوان کرد: در جنگ سخت سربازان و رزمندگان ما در صف اول هستند و این در حالی است که در جنگ نرم  نیروی فرهنگی و آموزشی در صفحه اول قرارداد دارند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه این جنگ مغلوبه است  تصریح کرد: اگر کسی باورش نشود جای درنگ دارد،چون رسما دارند هر چه بوی مقاومت می‌دهد را از دروس تحصیلی و فضاهای مجازی حذف می کنند و ما خود را در تمام مراحل این جنگ همسنگر شما فرهنگیان می دانیم و پای کار شما می ایستیم.

امام جمعه شیراز در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه جنگ فرهنگی را چندان مطلوب ندانست و گفت: در عرصه جنگ چند صدایی خوب نیست پس باید تصمیماتی که گرفته می‌شود را همه اجرا کنند.

دژکام با تاکید بر اینکه بنده احساس می‌کنم الان صحنه جنگ در حوزه فرهنگی است، اضافه کرد:  ارتباط باید به تحکیم مواضع نظام و مبانی خانواده منجر شود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر چه فارس از لحاظ کار فرهنگی بر روی کاغذ نسبت به دیگر استان‌ها جلوتر است، اما نیاز داریم عملاً هم این امر را نشان دهیم و همه به میدان آمده و این شعار را به حقیقت تبدیل کنیم.


آیت الله دژکام در پایان با بیان اینکه باید سند تحول بنیادین و نقشه مهندسی راه اجرا شود و خواست رئیس جمهور هم همین است که این سند در حد شعار و کاغذ باقی نماند، گفت: خواست من نیز از اعضای شورای آموزش و پرورش و متولیان فرهنگ استان این است که همه دست به دست هم دهیم تا کار پیش برود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان