کد خبر: ۱۵۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

برگزاری اولین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیداران شیراز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از برگزاری اولین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیداران شیراز خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پیمان باباخانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از برگزاری اولین دوره انتخابات نمایندگان تاکسیداران شیراز خبر داد و گفت : پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز ، شهرداری در نظر دارد نسبت به برگزاری و انتخاب نمایندگان منتخب تاکسیداران اقدام نموده و نمایندگان با انتخاب مستقیم تاکسیداران ناوگان حمل و نقل مسافر تعیین و بتوانند همراه و همگام با سازمان در راستای رفع و کاهش معضلات و مشکلات جامعه شریف تاکسیداران و تاکسیرانان گام برداشته و  مساعدت بیشتری در برنامه ریزی ها و تصمیمات و کارشناسی های متخذه داشته باشند .

وی افزود : از شنبه مورخ ۲۵ دیماه تا دوشنبه ۴ بهمن ماه ثبت نام واجدین شرایط انجام میشود و شورای محترم شهر نیز در قالب هیأت اجرایی و نظارت برنحوه انتخابات نظارت مستمر و مستقیم دارند .

باباخانی این اقدام را گام بسیار موثری در ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به این قشر زحمتکش و شریف  دانست و ضمن دعوت از جامعه ناوگان تاکسیرانی شیراز ، از کلیه فعالان و تلاشگران این عرصه خواست حتما در  انتخابات صنفی خود شرکت نمایند .

 رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در پایان تصریح کرد: از کسانیکه حائز شرایط بوده و تمایل به کاندیدا شدن دارند دعوت میکنم حتما برای اعلام تمایل و ثبت نام به سازمان مراجعه نمایند و همکاران در  پروسه تعیین شده بصورت دو شیفت حضور دارند .  

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان