کد خبر: ۱۵۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۳۰ دی ۱۴۰۰
رییس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد:

آتش‌سوزی در باشگاه بدن سازی خیابان قدوسی/ ۴ نفر نجات یافتند

قانع از آتش‌سوزی در باشگاه بدن سازی خیابان قدوسی خبر داد و گفت: چهار نفر از کارکنان باشگاه در طبقه منفی دو ساختمان گرفتار شده بودند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود، محبوسین را به سلامت به فضای بیرون انتقال دادند.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز از آتش‌سوزی در باشگاه بدن سازی خیابان قدوسی و نجات 4یافتن شهروند خبر دادو گفت: چهار نفر  از کارکنان باشگاه در طبقه منفی دو ساختمان گرفتار شده بودند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و تخلیه دود، محبوسین را به سلامت به فضای بیرون انتقال دادند.

قانع در خصوص حادثه حریق در یک باشگاه بدنسازی گفت:  ساعت 1:40 دقیقه بامداد روز جاری یک مورد آتش سوزی در طبقه منفی دو  یک ساختمان چهار طبقه با کاربری باشگاه بدنسازی در خیابان قدوسی غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری – اداری  بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش سوزی از فضای داخلی باشگاه بدن سازی به وسعت 600 مترمربع در طبقه منفی دو آغاز و  دود غلیظی محل را فرا گرفته و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت عدم سرایت شعله های آتش به طبقات دیگر ساختمان اضافه کرد: بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران، با تقسیم به دو گروه امداد و نجات و اطفا حریق ،همزمان نسبت به نجات افراد و اطفاء حریق اقدام کرده و خوشبختانه موفق به نجات چهار مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش سوزی شدند.

قانع گفت: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است. نیرو‌های امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این حریق از طبقات به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان