کد خبر: ۱۵۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

نوروز ۱۴۰۱ با مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیرازی

برنامه تلویزیونی مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری در نوروز ۱۴۰۱ بر روی آنتن می‌رود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی نشست مشترک مدیران شبکه پنج فارس و سازمان آتش نشانی شیراز تفاهم تولید مسابقه تلویزیونی چاشنی با حضور آتش نشانان شیراز انجام شد.

وی در حاشیه بازدید از روند تصویر برداری مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان در سایت آموزش تخصصی سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: این برنامه تلویزیونی تحت عنوان مسابقه چاشنی با حضور ۱۶ تیم تخصصی از ۲۳ ایستگاه آتش نشانی شیراز در آیتم‌های مختلف از جمله: امدادو نجات، اطفا حریق، تونل دود، عملیات آبی، امداد کوهستان، آبرسانی، امداد چاه از یکم اسفند ماه در روند تصویر برداری و تولید قرار گرفت.

قانع بر ضرورت فرهنگ سازی برای ایمنی شهروندان و همکاری همه جانبه شبکه فارس با سازمان آتش نشانی تاکید کرد و گفت: تولید برنامه‌های آموزشی و مسابقه های‌تلویزیونی با هدف آموزش و سرگرمی یکی از اهداف اصلی شبکه بوده و شبکه فارس به منظور پوشش اخبار سازمان آتش‌نشانی و تولید برنامه‌های ایمنی و فرهنگی برای آموزش و آگاهی هرچه بیشتر شهروندان در ایام مختلف با سازمان آتش‌نشانی همکاری مطلوب و موثری را داشته.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: تولید مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان با هدف به تصویر کشیدن خدمات این ناجیان آتش و حوادث، امری پسندیده و گرانبها به شمار می‌رود.

گفتنی است مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان تحت عنوان چاشنی به تهیه کنندگی مرکز صدا و سیمای استان فارس، همکاری سازمان آتش‌نشانی و اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز در سیزده قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری تولید می شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان