کد خبر: ۱۵۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۳۰ دی ۱۴۰۰
با محوریت انفجار تروریستی شیراز:

نمایشگاه ضالین مهمان دیدگان مردم شیراز خواهد بود

همزمان با نزدیک شدن به محاکمه جمشید شارمهد عامل هدایت عملیات بمب گزاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز، کانون فرهنگی پویان وصال شیراز با هدف آگاهی بخشی به شهروندان و یاد و خاطره شهدای این عملیات تروریستی جنایت بار، اقدام به برگزاری نمایشگاه ضالین کرده است.
 به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه همزمان با نزدیک شدن به محاکمه جمشید شارمهد عامل هدایت عملیات بمب گزاری در حسینیه سیدالشهدای شیراز، کانون فرهنگی پویان وصال شیراز با هدف آگاهی بخشی به شهروندان و یاد و خاطره شهدای این عملیات تروریستی جنایت بار، اقدام به برگزاری نمایشگاه ضالین کرده است.

مسئول برگزاری این‌ نمایشگاه در این باره اظهار کرد: نمایشگاه ضالین از روز پنج شنبه ۳۰ دی ماه لغایت جمعه  ۱ اسفند ماه در شبستان امام خمینی حرم حضرت احمدبن موسی علیه السلام میزبان عموم شهروندان شیرازی خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری بنیاد هابیلیان خانواده شهدای ترور کشور و با به نمایش گذاشتن ابعاد مختلف این حادثه در قالب تصویر برگزار خواهد شد.

گفتنی است گروه سلطنت طلب تندر به سرکردگی جمشید شارمهد روز شنبه مورخ ۲۴ فروردین ماه ۱۳۸۷ با انفجار بمب در جریان مراسم هفتگی هیئت رهپویان وصال شیراز باعث به شهادت رسیدن ۱۴ تن و همچنین مجروحیت ۲۱۰ نفر از عاشقان حضرت اباعبدالله گردید.

انتهای پیام/م

نظرات بینندگان