کد خبر: ۱۵۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

استقلال سیاسی بزرگترین دست آورد انقلاب اسلامی/ نیازمند ارتقا سواد رسانه ای در جامعه هستیم

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: مهم ترین دست آورد انقلاب اسلامی «استقلال سیاسی» است چراکه هم اکنون دولت هایی نظیر ژاپن تحت سلطه کامل آمریکا هستند و حتی ژاپنی ها اختیار زیادی از خود ندارند. در زمان حکومت شاهنشاهی پهلوی دخالت بیگانگان در امورات مختلف کشور امری آشکار بود که باعث ایجاد مشکلات متعدد در کشور می شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین عباس حاجی پور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با حضور در دفتر پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، این رسانه را مرجع خبر های صحیح دانست و گفت: مردم در استان فارس و شهر شیراز اخبار صحیح را از شیرازه طلب می کنند.

وی اطلاع رسانی و استفاده از رسانه را دارای جنبه های مثبت و منفی دانست و گفت: «علم رسانه» باید در جای جای ارکان های کشور رواج پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی پور با بیان اینکه جامعه ما نیازمند یادگیری شیوه صحیح سواد رسانه ای است، تاکید کرد: سواد استفاده از رسانه ها به طرز صحیح در این عصر ارتباطات و اطلاعات نیاز ضروری جامعه است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز افزود: امروزه اشاعه شبهات در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی و... بسیار زیاد شده و پاسخ صحیح باعث اثربخشی و آگاهی خواهد شد.

حجت الاسلام حاجی پور با اشاره به فرامین اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: امروزه نیاز است تا جهاد تبیین در بخش های مختلف توسط کارشناسان انجام شود چراکه گاها شاهد

وی انقلاب اسلامی در ایران را مورد توجه قرار داد و ضمن اشاره به دلایل آن، خاطرنشان کرد: انتشار اسناد و مدارک حکایت از زدودن چهره اسلام، تشیع و فرهنگ مردم دارد و در میانه کابینه دولت و مدیران پهلوی بهائیت ریشه دوانده بود.

حجت الاسلام حاجی پور با بیان اینکه «فساد و فحشا» آشکار در حکومت پهلوی وجود داشت، تاکید کرد: برای ورود به دولت و کابینه پهلوی باید از قوانین فراماسونری تبعیت می شد. فحشا نیز حتی در نزدیکان خاندان شاهنشاهی موج میزد آنچنان که در تاریخ آمده ملکه با بقیه افراد رابطه نامشروع داشته است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)، اوضاع اقتصادی قبل از انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: در آن زمان برنج، گوشت و... وجود داشت اما توان مالی آحاد مردم برای فراهم آوری نیاز های اولیه غذایی نیز وجود نداشت؛ در جمهوری اسلامی با وجود تحریم های ظالمانه و دیگر مشکلات اما شرایط مساعد است.

وی دست آورد های انقلاب اسلامی را بیشمار دانست و گفت: در بخش های پزشکی، علم و فناوری، راه، سد سازی و توسعه سلامت پیشرفت های چشمگیری در کشور رخ داده است.

حجت الاسلام حاجی پور معتقد است که  مهم ترین دست آورد انقلاب اسلامی «استقلال سیاسی» است چراکه هم اکنون دولت هایی نظیر ژاپن تحت سلطه کامل آمریکا هستند و حتی ژاپنی ها اختیار زیادی از خود ندارند. در زمان حکومت شاهنشاهی پهلوی دخالت بیگانگان در امورات مختلف کشور امری آشکار بود که باعث ایجاد مشکلات متعدد در کشور می شد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات قبل از انقلاب درست به جوانان نسل های بعدی منتقل نشده است، تاکید کرد: امروزه تبیین پیشرفت های ایران ضروری است چراکه دشمنان در جنگ نرم به دنبال ناامیدی در جامعه هستند و با بزرگ نمایی یک مشکل، آن را در همه عرصه ها ربط می دهند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان