کد خبر: ۱۵۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز:

ولایت مداری و تکلیف گرایی، دو شاخصه اصلی پاسداران برای دفاع از میهن اسلامی

بنایی خیرآبادی با تاکید بر اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی، گفت: پاسداران رسالت مهمی در این مقطع زمانی برای حفظ عزت و سربلندی کشور برعهده دارند که این میراث شهیدانی والامقام همچون سردار پر افتخار اسلام،شهید قاسم سلیمانی است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) در حاشیه دیدار با رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز درگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ولایت مداری و تکلیف گرایی پاسداران انقلاب اسلامی، خاطر نشان نمود: خدمت به مردم در عرصه های مختلفی مانند حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و  تامین امنیت، رسالت مهمی است که پاسداران انقلاب اسلامی بر عهده دارند.

در این دیدار حجت الاسلام عباس حاجی پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه محمد رسول الله (ص) نیز با تصریح اینکه معلمان و فرهنگیان وظیفه مهم تربیت فرزندان این مرز و بوم را برعهده دارند،گفت: معیشت معلمان، دغدغه مهمی است که این قشر فرهیخته در این زمینه مطالبات به حقی دارند و اگر وعده ها محقق شوند، بدون شک بازده کار معلمان دوچندان خواهد شد.

در پایان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو  شیراز با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، افزود: تقدیر و قدردانی از پاسداران را  وظیفه خود می دانیم و این روز را به فرماندهی و پاسداران ناحیه تبریک می گوییم. گفتنی است که پرنیان با اهدای لوح و شاخه گل از فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص)، به  مناسبت روز پاسدار تقدیر نمود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان