کد خبر: ۱۵۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

جشنواره آواها و نواها به ایستگاه پایانی رسید

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: جشنواره آواها و نوا ها بخشی از جشنواره متمرکز استانی عصر انتظار می باشد که در مراحل قبل، اجرای گروه های سرود در آذر و بهمن ماه به استعداد ۲۲ گروه را به نظاره نشستیم.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مجید میکائیلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس به تشریح جزئیات جشنواره آوا ها و نواها پرداخت.

وی با اعلام جزئیات این جشنواره اظهار داشت: جشنواره آواها و نوا ها بخشی از جشنواره متمرکز استانی عصر انتظار می باشد که در مراحل قبل، اجرای گروه های سرود در آذر و بهمن ماه به استعداد ۲۲ گروه را به نظاره نشستیم.

میکائیلی افزود: هم زمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج)  سومین مرحله این جشنواره برگزار و در پایان مرحله سوم، گروه های برتر این ۳ مرحله به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.


رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به همکاری صدا و سیمای مرکز فارس در پوشش و برگزاری این جشنواره گفت: میزبان این دوره از جشنواره تحت عنوان نغمه های انقلابی  سازمان بسیج هنرمندان لارستان بوده که پس از بررسی تخصصی آیتم هایی نظیر آهنگ سازی و تنظیم، اجرا و آرایش صحنه، ظرفیت های گروه و نظر سنجی های مردمی نفرات برتر معرفی خواهند شد.


وی با معرفی گروه های برتر در جشنواره نغمه های انقلاب بیان داشت: شایسته تقدیر سازمان بسیج هنرمندان گروه سرود شهدای پر زیتون از بخش میمند، مقام اول به گروه سرود شمیم ولایت شهرستان فسا رتبه دوم مشترکا به دو گروه فاطمیون لارستان و گروه سرود سردار دلها از سپاه ناحیه ثارالله شیراز و جایگاه سوم به گروه دختران طهورا از شیراز رسید.


این مقام مسئول در پایان بیان کرد: در این جشنواره یک بخش ویژه نیز تعریف شده بود که گروه سرود شرکت پشم شیشه ایران در این بخش مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.



انتهای پیام/م
نظرات بینندگان