کد خبر: ۱۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

برگزاری پویش "به عشق مهدی هواداریم" به صورت مشترک در کلانشهرهای ایران

نخستین جلسه‌ی کارگروه تبلیغات و برند شهری کمیته‌ی مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با عنوان "شهرانتظار ، شهروند منتظر" و با هدف هماهنگی در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی اعیاد شعبانیه، به صورت مجازی و به میزبانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
ه گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ضمن تشکر از بانیان برگزاری نشست هم‌اندیشی "شهر انتظار شهروند منتظر" از تشکیل کارگروه مشترک خبر داد و گفت: به منظور ایجاد فضای یکپارچه‌ی تبلیغاتی در مناسبت‌های مهم مذهبی و ملی در سطح کلانشهرهای عضو و با استفاده از ظرفیت هنرمندان، طراحان و ایده‌پردازان شاهد اکران محتوای مشترک شامل تبلیغات شهری، پوستر، موشن گرافی، نماهنگ و پرچم در سطح شهرها و بر روی بیلبوردها و تابلوهای در اختیار شهرداری‌ها در نیمه شعبان خواهیم بود.

جاویدی تصریح کرد: باید از فرصت پیش‌آمده برای هم‌‌فکری و اثرگذاری مطلوب استفاده شود تا بتوانیم فضای تبلیغاتی متفاوتی را در ایام میلاد امام زمان(عج) و همچنین نوروز سال ۱۴۰۱ با عنوان نوروز مهدوی داشته باشیم.

وی افزود: این هم‌افزایی برای‌ نخستین بار در کشور برنامه‌ریزی شده‌ و با برگزاری جلسات تخصصی و آموزشی با حضور مدیران روابط عمومی شهرداری‌های کلانشهرهای ایران ادامه خواهدیافت.

حجت‌الاسلام‌ حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز که میزبانی این نشست را برعهده داشت ضمن ابراز امیدواری به اجرای تبلیغات مشترک در سطح کلانشهرها در ایام اعیاد شعبانیه گفت: امسال برنامه‌ها و فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران در قالب سه برنامه‌ی "پویش به عشق مهدی هواداریم"، "دهه مهدویت" و "راه اندازی دبیرخانه رویداد بزرگ نیمه شعبان" برگزار خواهدشد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در طول دهه‌ی مهدویت و به ویژه در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند، مصادف با روز میلاد امام زمان (عج) گفت:این برنامه‌ها به صورت مستمر و در قالب سخنرانی، مدیحه سرایی توسط ذاکرین اهل بیت (ع)، گلریزان، برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان و نورافشانی و... برگزار خواهدشد.

در ادامه‌ی این نشست مجازی مجتبی فیلسوف‌زاده مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ضمن تشکر از برگزار‌کنندگان جلسه گفت: کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران تجربه‌ی موفقی در دهه‌ی مبارک فجر در ارتباط با اکران تبلیغات مشترک شهری در هشت کلانشهر داشته و از همکاری با مسئولین مسجد مقدس جمکران در تولید محتوا و راه اندازی پویش‌های مشترک در ایام اعیاد شعبانیه نیز استقبال کرده و اجرای این برنامه‌ها را به فال نیک می‌گیریم.

در پایان این جلسه مقرر شد با همکاری شهرداری‌های کلانشهرهای عضو کارگروه تبلیغات و برند شهری مجمع‌شهرداران کلانشهرهای ایران با مسئولین فرهنگی مسجد مقدس جمکران "پویش به عشق مهدی هواداریم"  برگزار و در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ انتظار، بسته‌های تبلیغاتی فرهنگی تهیه و به منظور اکران هماهنگ در اختیار سایر شهرداری‌های کلانشهرهای ایران نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان