کد خبر: ۱۵۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

ساماندهی باغ شهر‌های صدرا از سوی مسئولان ضروری است

سخنگوی شورای شهر صدرا گفت: ساماندهی باغ شهر‌ها حریم و محدوده شهر ضروری است نباید به حال خود رها شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهدی کشاورزی سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا با انتقاد از بی تدبیری مسؤلان وقت نسبت به صدور مجوز‌های بدون کارشناسی و هدفمند گفت : صاحبان باغ شهر‌ها صدرا چوب عدم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را می‌خورند.

وی گفت: سال‌ها است که مردم با گرفتن مجوز از دستگاه‌های اجرایی در بعضی از نقاط محدوده شهر صدرا اقدام به ساخت و ساز کردند که متأسفانه در نیمه راه از ادامه ساخت آن‌ها جلوگیری شده است صاحبان این باغات دچار زیان شده‌اند.

به گفته کشاورزی، باید باغ شهر‌ها صدرا نظیر مجموعه اهل بیت (ع)، مجتمع ویلایی پارسیان، بهاران و... تعیین تکلیف شود تا مردم بیشتر از این دچار زیان نشوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: بزودی کمیته فنی باغات شهرداری صدرا را به منظور ساماندهی، پیگیری حقوق شهروندان و نظارت دقیق‌تر تشکیل خواهد شد.

بنابه گفته این مقام مسئول، ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی متولی در صدور مجوز باغشهر‌ها نباید منجر به بی نظمی و لطمه به صاحبان باغ شهر‌ها در صدرا شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر صدرا گفت: اگر بصورت علمی و تخصصی صدور مجوز باغات انجام گیرد وجود باغ شهر‌ها علاوه بر تاثیر مثبت آن بر آب و هوای این مناطق باعث رونق گردشگری و ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر صدرا یادآور شد: باغشهر‌ها بعنوان سند هویتی شهر صدرا در حال حاضر با زیبایی چهارفصل درختان و پوشش گیاهی منحصربفرد جاذبه فراوانی را به صدرا بخشیده است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان