کد خبر: ۱۵۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه :

از کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آباده تا دستگیری سارق به عنف طلاجات در داراب

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.

کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در "آباده"

فرمانده انتظامی آباده از کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای عبوری در این شهرستان خبرداد. 

 "سید ابوالفضل مسعودي"، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سوخت قاچاق ، ماموران انتظامی شهرستان آباده از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلی حامل سوخت از نوع گازوئیل فاقد مجوز در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران با گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، خودرو سنگین حامل 28 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را متوقف کردند.

وی بابيان اينكه در این خصوص يك متهم دستگير شد،افزود: برابر نظر کارشناسان، ارزش سوخت قاچاق مکشوفه 200 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و درون خودرو در "فیروزآباد"

فرمانده انتظامي فیروزآباد از شناسايي و دستگيري2 سارق اماکن خصوصي و درون خودرو با 21 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

 "مهدی جوکار" ، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت از اماکن خصوصي و درون خودرو، شناسايي و دستگيري سارق و يا سارقان در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات پليسي و بررسي فني صحنه وقوع جرم، ماموران موفق به شناسايي 2 سارق سابقه دار شده و با هماهنگي قضائي آنان را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: در تحقيقات انجام شده، متهمان به 21 فقره سرقت اماکن خصوصي و دورن خودرو اعتراف و پس از تکميل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف موتورسیکلت مسروقه در "کازرون"

فرمانده انتظامي کازرون از کشف يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي توسط مأموران پلیس آگاهی خبر داد. 

 "اسماعيل زراعتيان" ، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی كازرون هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک دستگاه موتورسیکلت كه  به صورت بلاصاحب رها شده  بود، مشکوک شدند.

وي افزود: پس از استعلام های لازم مشخص شد که این موتورسیکلت مسروقه و دارای سابقه سرقت از یکی از استان های همجوار است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست تمام نکات ايمني را براي نگهداشت وسايل نقليه بکار ببندند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110  به پليس اطلاع دهند.

کشف 4750 لیتر سوخت قاچاق در مهر

فرمانده انتظامی مهر از کشف 4 هزار و 750 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

 "بهادر رزمجوئی" اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش "گله دار" این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل خودروهاي عبوري در محورهای مواصلاتی به يك دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بررسی های بیشتر مشخص شد این کامیون حامل 4 هزار و 750 لیتر گازوئیل قاچاق می باشد .
سرهنگ رزمجوئی تصريح کرد: در این رابطه کامیون توقیف و متهم دستگیر شده نیز با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

دستگیری سارق به عنف طلاجات در "داراب"

فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری سارق و کشف یک فقره سرقت به عنف طلاجات از منزلی دراین شهرستان خبر داد. 

 "علیرضا نوشاد" اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف طلاجات به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از منزل یکی از شهروندان توسط راکبین یک دستگاه موتورسیکلت ،مأموران پلیس آگاهی بررسی های لازم را جهت شناسائی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی گفت: در نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام شده و تلاش های شبانه روزی، مأموران یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم مقادیری طلاجات مسروقه کشف شد، افزود: در بازجوئی های انجام گرفته، متهم به ارتکاب سرقت به عنف با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه شناسایی و دستگیری همدست این سارق در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که پلیس قاطعانه در مقابل اخلالگران نظم و امنیت ایستاده است و به هنجار شکنان اجازه نخواهد داد که کوچکترین خدشه ای به امنیت و آرامش آنان وارد کنند.

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در "خرامه"

فرمانده انتظامي خرامه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح این شهرستان اجرا شد. 

 "زمان الله کریمی" ، بيان کرد: اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنيت، با بهره‌گيري حداكثري از توان انتظامي و عملياتي در سطح شهرستان اجرا شد.

وي افزود: در اين طرح ماموران با شناسايي منازل، پاتوق‌ها و محل‌هاي فعاليت خرده فروشان و همچنين كنترل محورهاي مواصلاتي، موفق شدند7 کیلو و400 گرم انواع مواد مخدر کشف و  5 معتاد و خرده فروش را نيز دستگير کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان خرامه ادامه داد: توقیف 18 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری 23 متهم تحت تعقیب مراجع قضایی وانتظامی، دستگیری 5 سارق و کشف 10 فقره انواع سرقت و کشف 700 لیتر سوخت قاچاق از ديگر نتايج مهم اجراي اين طرح بود.

 کریمی تأکید کرد: اجرای طرح‌هاي ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان، موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد.

2 میلیارد قاچاق در یک اتوبوس

فرمانده انتظامي شهرستان "كوه چنار" از كشف يك محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 800 ميليون ریال خبر داد. 

 " لطف الله محمدي" اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام ايست و بازرسي مقطعی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به يك دستگاه اتوبوس مشكوك  و آن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از این اتوبوس، تعداد زیادی لپ تاب قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت:کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را 2 میلیارد و 800 ميليون ریال اعلام کرده اند.

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در "سپیدان"

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای عبوری خبر داد. 

 "احمد فداکار ، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سوخت قاچاق ، ماموران انتظامی شهرستان سپیدان ضمن گشت زنی وکنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی های لازم مشخص شد این خودرو حامل 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، افزود: برابر نظر کارشناسان، ارزش سوخت قاچاق مکشوفه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

اتوبوس حامل كالاي قاچاق در "جهرم" متوقف شد

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از توقيف اتوبوس حامل 5 ميليارد ريال كالاي قاچاق خبر داد. 

 "خسرو رزمجويي"، اظهار داشت: در راستاي مبارزه جدي با ورود هر گونه کالاي قاچاق ، ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي، در محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به يک دستگاه اتوبوس مشكوك و جهت بررسي آن را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي گفت: در بازرسي به عمل آمده از اين اتوبوس، 940 ثوب انواع لباس و 240 عدد شامپو قاچاق و خارجي کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محوله قاچاق را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: این فرماندهی اجازه جولان و فعاليت به سودجويان و مفسدان اقتصادي جامعه را نخواهد داد.


انتهای پیام/س
نظرات بینندگان