کد خبر: ۱۵۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
تمهیدات ویژه پلیس استان فارس در ایام نوروز:

۲۰۰ تیم گشت پلیس آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد:بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه در استان فارس داریم، که جهت کنترل این مسیرها بیش از ۲۰ پاسگاه و ۱۴ پایگاه جاده‌ای و ۲۰۰ گشت برنامه ریزی شده است و از امروز ۲۵ گشت نامحسوس جاده‌ای نیز اضافه میشود.همچنین ۲۲ ایستگاه تقویت و ۲۶۹ واحد استقراری در سطح استان برنامه ریزی شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس امروز 24 اسفندماه در مراسم برگزاری رزمایش طرح انتظامی و ترافیکی ویژه نوروز ۱۴۰۱ با اشاره به پیش رو بودن عید نیمه شعبان و میلان حضرت مهدی (عج) گفت: خدمت به مردم و ایجاد آسایش و آرامش فرمان مولا امام زمان (عج) است.

حبیبی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی عنوان کرد: به هنگام سفر اولین و ساده ترین موضوع تعیین مبدا و مقصد و سپس مسیر سفر می باشد و انسان عاقل مسیر را بر  اساس عقل برنامه ریزی می کند، حال انکه گاه عده ای از مردم به مبدا و مقصد توجه میکنند اما اهمیتی به مسیر مناسب نمیدهدن که همین موضوع خود باعث ایجاد حوادث و خطراتی می گردد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه کسانی مقصد را مشخص کردند اما هرگز به آن نرسیدند، افزود: در حالی که اگر سخن همه فهم «دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن» را گوش کنیم بسیاری از اتفاقات هرگز رخ نمی دهد.

فرمانده انتظامی استان درادامه با بیان اینکه امید است خدماتی را ارایه دهیم که شاهد کمترین آسیب به مردم باشیم، اظهار کرد:بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه در استان فارس داریم، که جهت کنترل این مسیرها بیش از ۲۰ پاسگاه و ۱۴ پایگاه جاده‌ای و ۲۰۰ گشت برنامه ریزی شده است و از امروز ۲۵ گشت نامحسوس جاده‌ای نیز اضافه میشود.همچنین ۲۲ ایستگاه تقویت و ۲۶۹ واحد استقراری در سطح استان برنامه ریزی شده است.

فرمانده ارشد انتظامی در فارس با اشاره به این مطلب که به نیابت از تمام نیروهای خدمات رسان در این رزمایش اجمع شدیم تا طول مسیر و مقصد را برای مردم امن کنیم. تصریح کرد: شهرداری شیراز اتومبیل‌های را در اختیار نیروی انتظامی قرار داده است تا بتوان با گشت‌های نامحسوس از اتفاق حوادث جلوگیری کرد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس نیز در این مراسم گفت:با توجه به پیش بینی انجام شده امسال نوروز متفاوتی نسبت به سالهای قبل داریم چرا که اگر بتوانیم طرح های موجود را موفق سپری کنیم ایام تعطیلات امسال حوادث کمتری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان