کد خبر: ۱۶۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

مردم قانون را رعایت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس گفت: پلیس و سبزپوشان و سبز قامتان نیروی مقتدر انتظامی برای توسعه امنیت پایدار در کنار مردم و مسافرین ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس با اشاره به اینکه استان فارس چهار فصل است افزود: استان فارس دارای بیش از ۳ هزار آثار ثبت شده تاریخی است که با وجود امامزادگان به‌خصوص سومین حرم اهل‌بیت (ع) مقصد گردشگران داخلی و خارجی است الخصوص امسال که با بهار قرآن تداوم پیدا کرده است و همه دستگاه‌های اجرایی، انتظامی در خدمت مسافران عزیز است.


وی ادامه داد: فارس دارای بیشترین و طولانی‌ترین محورهای شریانی و ترانزیت در کشور است به‌طوری‌که بیش از هزار و ۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲۲۰ هزار کیلومتر آزاد راه و ۱۲ هزار کیلومتر راه‌های روستایی است.


قزل سفلی به ایجاد مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی اشاره کرد و ابراز داشت: مجموعه راهداری با ایجاد ۶۳ مجموعه خدمات مجتمع رفاهی و ۵۲ راهداری خانه فعال آمادگی جهت سفری ایمن در استان فارس را دارد همچنین هلال‌احمر در بیش از ۱۱۳ نقطه استان فارس در طرح سفیران سلامت آمادگی جهت راهنمایی مسافران دارند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ادامه داد: پلیس قهرمان نیز تا ۱۵ فروردین همراه مردم خواهد ماند و با انضباط بخشی در صدد است تا اقلیت قانون‌شکن را کنترل کند تا در چهارچوب قانون حرکت کنند؛ لذا پلیس و سبزپوشان و سبز قامتان نیروی مقتدر انتظامی برای توسعه امنیت پایدار در کنار مردم و مسافرین ایستاده‌اند.


قزل سفلی افزود: مجموعه علوم پزشکی با آمادگی بیمارستان‌ها و پزشکان متخصص و فوق متخصص آمادگی خود را ایجاد کرده‌اند.
 
سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: همه سازمان‌ها در استان فارس پای‌کار هستند و حوادثی که در سراسر کشور رخ می‌دهند کمتر از ۱۰ درصد از رانندگان است که خواب‌آلود هستند و از همین اقلیت درخواست داریم که قانون را رعایت کنند و در غیر این صورت مورد اعمال قانون می‌شوند.


وی ادامه داد: در ترددها به‌خصوص چهارشنبه آخر سال که در پیش رو است، ۲۵ دستگاه خودرو نامحسوس در محورهای پرتردد، ۲۲ ایستگاه پلیس راهور، ۱۰۷ گشت خودرویی، ۱۲ گشت موتور، ۲۶۹ نفر گشت پیاده، ۵۹۰ نفر روزانه در هر نوبت به‌جز شهرداری، راهداری، هلال‌احمر در خدمت مردم خواهند بود.


فرمانده انتظامی استان فارس افزود: آرامش و امنیت مردم توسط همین نمایندگان مردم در دستور کار جدی پلیس است و توقع داریم از مردم که وقت را مدیریت کنند.

 

انتهای خبر/

منبع: فارس
برچسب ها: طرح نوروزی ، پلیس ، شیرازه
نظرات بینندگان