کد خبر: ۱۵۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
به مناسبت نیمه شعبان انجام شد:

تهیه و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در محلات شیراز

علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت: ۴۰ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۸ هزار بسته معیشتی در طرح «اطعام مهدوی» در محلات محروم شیراز به مناسبت ولادت امام زمان (عج) توزیع شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز امروز ۲۶ اسفند ماه در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت ایام نیمه شعبان گفت: به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) در ۶۰ نقطه از مساجد، حسینیه های منطقه استحفاظی این ناحیه با همت بسیجیان و خیرین طرح «اطعام مهدوی» با طبخ و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم انجام شد.

علیپور با بیان اینکه این برنامه به نیت تعجیل در ظهور و سلامتی آقا امام زمان(عج) تدارک دیده شده است، اظهار کرد:۸۲۰۰ بسته معیشتی با محوریت پایگاه های مقاومت تهیه و توزیع شده و در این ایام موجبات آزادی ۴ زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد تا به آغوش گرم خانواده بازگردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) در پایان با اشاره به لبیک بسیجیان به فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص «نهضت کمک های مومنانه» بیان داشت: این نهضت همچنان ادامه دارد و تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی، بیش از ۳۳ هزار پرس غذای گرم و آزادی حدود ۱۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد انجام شده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان