کد خبر: ۱۵۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱

فرمانداران مکلف به بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل شدند

استاندار فارس فرمانداران را مکلف کرد تا با همکاری رییس آموزش و پرورش شهرستان و خیرین، تا مهر ماه آینده دانش آموزان بازمانده را به تحصیل برگردانند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، دکتر محمد هادی ایمانیه در نشست مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان آمار دقیق دانش آموزان بازمانده از تحصیل را استخراج کند، فرمانداران را مکلف کرد تا با همکاری رییس آموزش و پرورش شهرستان و خیرین تا مهر ماه آینده دانش آموزان بازمانده را به تحصیل برگردانند.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به رصد و اثرسنجی بازگرداندن دانش آموزان توسط استانداری، گفت: کیفیت تربیت نیز در کنار آموزش باید مدنظر قرار بگیرد و دانش آموزان تعلیم و تربیت را با یکدیگر داشته باشند.
 
استاندار فارس ادامه داد: فرمانداران کلاس های فوق العاده مخصوص تربیت نیز در مدرسه برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل فراهم کنند.
 
وی ظرفیت استان فارس در کارهای خیر را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اگر فراخوان و اطلاع رسانی مناسب انجام شود حتی اولیا دانش آموزان عادی نیز در بازگشت بازماندگان از تحصیل کمک خواهند کرد.
 
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه صندوق پیشرفت و آبادانی استان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در شورای برنامه ریزی وو توسعه استان، کمک به خیرین تعلیم و تربیت مطرح خواهد شد.
 
دکتر ایمانیه ورود خیرین به امور تعلیم و تربیت را کار ارزشمندی دانست و گفت: وقتی خداوند متعال خودش را در قرآن کریم معلم معرفی می کند، بنابراین فعالیت در این عرصه باقی الصالحات خواهد بود.
 
استاندار فارس با تاکید بر افزایش مهارت دانش آموزان بازمانده از تحصیل، بیان داشت: کودکان خیابانی و کار نیز می توانند تحت پوشش مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار گیرند تا مهارت های صحیح، مفید و ارزشمند را فرا بگیرد تا سواستفاده از این رده سنی کاهش یابد؛ بنابراین زمینه باید فراهم شود.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان