کد خبر: ۱۵۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیس زندان داراب خبر داد:

کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی خیران در جشن گلریزان زرین دشت

بهزادی از جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک های خیرین شهرستان زرین دشت در مراسم جشن گلریزان این شهرستان خبر داد و گفت : مبالغ اهدایی نیکوکاران به حساب ستاد دیه واریز خواهد شد .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،جواد بهزادی رئیس زندان داراب از جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک های خیرین شهرستان زرین دشت در مراسم جشن گلریزان این شهرستان خبر داد و گفت : مبالغ اهدایی نیکوکاران به حساب ستاد دیه واریز خواهد شد .

بهزادی با قدردانی از کمک های نیکوکاران و خیران در این اقدام خداپسندانه افزود : بر اساس روال گدَشته ، ستاد دیه سالانه بیش از چند برابر مبالغ اهدایی خیران ، برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد  هزینه خواهد کرد .

محمدامین انصاری رئیس دادگستری زرین دشت هم با اشاره به برگزاری جشن گلریزان و اهتمام خیران زرین دشتی به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مددرسانی به خانواده های نیازمند زندانیان گفت : بر اساس آموزه های دینی نتایج هر گونه اقدام خیر و یا شر انسان ها ، علاوه بر جهان آخرت ، در همین دنیا هم به صاحبان اعمال و خانواده های آنان خواهد رسید .

انصاری با بیان مواردی از قوانین حقوقی و جزایی اضافه کرد : با فرهنگ سازی و آگاهی افراد جامعه از سوی صاحبان قلم و اندیشه ، می توان به کاهش جمعیت زندانیان و آسیب های اجتماعی جامعه کمک کرد .

دروندپور امام جمعه زرین دشت نیز به آیات و روایاتی در کمک‌ به نیازمندان جامعه اشاره کرد و افزود : کمک‌ به رهایی افراد نیازمند و محکومان مالی جرائم غیر عمد و همچنین کمک به خانواده های زندانیان نیازمند را از مصادیق بارز آیات و روایات دین مبین اسلام عنوان کرد و همت بلند خیران در کمک به این امر خداپسندانه را خواستار شد .

غلامعباس مظلومی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان زرین دشت هم با ارائه گزارشی از اقدامات انجمن در ایام گذشته از مساعدت و اقدامات خیرخواهانه خیران بزرگوار زرین دشت در کمک به خانواده های مظلوم و محروم زندانیان  قدردانی کرد و توجه بیشتر مردم و مسئولان در فرهنگ سازی و مساعدت به خانواده خای زندانیان نیازمند را خواستار شد .

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان