کد خبر: ۱۵۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
استاندار فارس:

همه طرح‌ها در حال تبدیل به الگوهای کشوری است

ایمانیه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس ضمن قدردانی از ارائه طرح‌های خلاقانه و موثر در این ستاد؛ تابستان داغ، چهارشنبه‌های طلایی، احرار و باشگاه اجتماعی را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمدهادی ایمانیه استاندار فارس سه‌شنبه ٢١ تیر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان فارس ضمن قدردانی از ارائه طرح‌های خلاقانه و موثر در این ستاد؛ تابستان داغ، چهارشنبه‌های طلایی، احرار و باشگاه اجتماعی را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد.

وی با بیان این که این طرح‌ها هم تاثیرگذار و هم کاری جدید است، گفت: تقریبا همه طرح‌ها در حال تبدیل به الگوهای کشوری است.

ایمانیه، اجرای این طرح‌ها را از جمله راهکارهای اثرگذار برای برون رفت از بن بست‌های اجتماعی موجود دانست و افزود: فارس به عنوان یک استان فرهنگی در حال شکستن بن بست‌های اجتماعی است.

وی از مدیران متولی اجرای این طرح‌ها هم بابت نبود اطلاع رسانی و انعکاس خدمات خود گلایه و اضافه کرد: وقتی عده‌ای بدانند که فکر و ذکر مدیران حل مشکلات جوانان است، کل جامعه خصوصا نسل جوان به نظام حاکم بر کشور امیدوارتر می‌شوند.

ایمانیه ادامه داد: دشمنان کشور تلاش می‌کنند ما را در یک سیکل منفی نگه دارند و ناامیدی ایجاد کنند؛ برای شکستن و بستن راه‌های حمله آنها، راهی جز حمله نداریم، اما انتحاری هم نباید عمل کنیم، بلکه حوزه‌های هنری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مذهبی و اعتقادی باید میدان را بدست بگیرند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این جلسه به تشریح وضعیت فعلی ورزش استان پرداخت و گفت: در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران تنها ٤ مدال طلای کشتی فرنگی المپیک داریم که دو طلای آن سهم فارس بوده است.

حیدر صفرپورمدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: با این غنای ورزشی قطعا شاهد تقویت جایگاه فرهنگی و ورزشی فارس خواهیم بود.

وی افزود: جشن ازدواج دانشجویی در راستای تصویب طرح «تشویق، تحکیم و تعالی ازدواج دانشجویی»، جشن ازدواج هزار زوج در فارس به مناسبت میلاد مکرم پیامبر اسلام در مهرماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

زهرا یقطین، لزوم هماهنگی و همکاری همه دستگاهها را یادآور شد و به تشریح ویژه برنامه‌های پیش بینی شده در برگزاری این جشن پرداخت.


انتهای پیام/ف

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان