کد خبر: ۱۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۲۹ تير ۱۴۰۱
استاندار فارس:

فضای مجازی بهترین بستر برای جهاد تبیین است

ایمانیه با تاکید بر اینکه فضای مجازی بهترین بستر برای جهاد تبیین است، تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین بر 5 نکته تاکید داشتند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امروز ۲۹ تیرماه در آئین اولین گردهمایی سراسری فعالین فضای مجازی بسیج استان فارس به تلاشهای سپاه فجر و بسیج استان اشاره و آن را نمونه و الگویی در کشور دانست.

ایمانیه همچنین به تلاش های سپاه فجر در راستای محرومیت زدایی و حضور این نهاد در روستای گردخون اشاره کرد و گفت:طرح آبرسانی به روستاها با همت سپاه فجر با قوت در حال اجراست. 

وی در ادامه گفت: در اهمیت فضای مجازی، مهمترین نکته را رهبر معظم انقلاب بیان کردند  و فرمودند، من اگر امروز رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی کشور میشدم.

استاندار فارس افزود: این جمله نشان دهنده اهمیت جایگاه فضای مجازی و اینکه امروز  سنگر دفاع از نظام فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه امروز جوانان کشور در فضای مجازی فعالند و بخشی از وقت خود را در آن می گذرانند، اظهار کرد:سپاه هم در رصد فعالیتهای دشمن، هم در بررسی نیازهای جوانان فعال است.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه فضای مجازی بهترین بستر برای جهاد تبیین است، تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین بر 5 نکته تاکید داشتند.نخست ایجاد اعتماد همگانی که به راحتی از طریق فضای مجازی قابل انجام است، دوم، دوری از بداخلاقی و اختلاف در جامعه،سوم تبیین باید هنرمندانه باشد؛چهارم تبیین اهدافی که نظام جمهوری اسلامی و وظایفی که برای مسئله ارائه کرده است و پنجم، تبیین یک وظیفه همگانی است و همه باید در میدان تبیین حرکت کنیم.

ایمانیه ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب در عرصه تبیین باید اقدامات به گونه ای باشد که به جان و دل مخاطب بنشیند؛ هیچ کس حق ایجاد ناامیدی و نگرانی در جامعه را ندارند.

انتهای پیام/س/ح
نظرات بینندگان