کد خبر: ۱۵۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
به مناسبت روز خانواده:

شهروندان شیرازی از دلایل موفقیت خانواده شان سخن گفتند

شهروندان شیرازی از رموز موفقیت خانواده خود پرده برداشتند و بر ساده زیستی، اتحاد، صبر و یکرنگی و ... تاکید کردند.


به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، به مناسبت روز خانواده به سراغ تعدادی از شهروندان رفته و دلایل موفقیت خانوادگی شان را جویا شدیم.

فاطمه دهقانی در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: توکل به خدا، گذشت و ایثار، فداکاری، یکدلی و یکرنگی، اخلاص در عمل و لطف خداوند دلایل موفقیت خانواده ما می باشد.

ستوده یکی دیگر از شهروندان بیان کرد: صبر، بردباری و گذشت اعضای خانواده و همچنین سکوت به موقع از عوامل اصلی موفقیت خانواده ما می باشد.

مهدی رامجردی تصریح کرد: پیروی و الگو برداری از شهدا و خانواده های شهدا رمز موفقیت ماست.

فریبا حبیبی بر رعایت اتحاد در خانواده تاکید کرد و گفت: اتحاد اعضای خانواده و تامین آرامش یکدیگر رمز موفقیت خانواده ماست.

حسین زارع بیان کرد: تلاش کردیم که ساده زیست باشیم و از داشته هایمان به بهترین نحو استفاده کنیم و اهل چشم و هم چشمی و فخر فروشی نباشیم.

صولت اظهار کرد: باید از قرآن عبرت گرفته و با توسل به اهل بیت تلاش کنیم که خانواده ی ما یک خانواده قرآنی باشد و در مسیر رضایت خداوند گام برداریم تا بتوانیم خانواده ای موفق باشیم.

محسنی بیان کرد: چنانچه افراد وجدان و انسانیت را ملاک قرار داده و به دنبال ایجاد شادی و نشاط در محیط خانواده باشند خانواده ای موفق را تشکیل خواهند داد.

سعدی پور خاطر نشان کرد: یکی از اصول مهم برای موفقیت خانواده ها، رعایت احترام متقابل بین اعضاست و اینکه افراد با خانواده همسرشان همانند خانواده خود رفتار کرده و یاریگر یکدیگر باشند.

آمنه محمدی گفت: ابراز محبت اعضای خانواده به یکدیگر فضای صمیمی را ایجاد کرده و در سایه ی این فضا، اعتماد به نفس اعضای خانواده بالا رفته و آرامش در خانواده حکمفرما شده و خانواده های موفقی را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، خانواده ، موفقیت
نظرات بینندگان