کد خبر: ۱۵۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

اعلام هشدار ورود سامانه جدید بارشی و پیش بینی افزایش بارش

سرپرست فرمانداری سپیدان از ورود سامانه جدید به شهرستان خبر داد و گفت: براساس پیش های سازمان هواشناسی و طبق هماهنگی های صورت گرفته با مرکز استان،سامانه بارشی دیگری در روزهای آتی وارد شهرستان میشود که بیشتر شهر اردکان مرکز شهرستان و روستاهای بخش مرکزی را در برمیگیرد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در پی افزایش شدت بارندگی در برخی محورهای اصلی و روستایی شهرستان،ستاد مدیریت بحران به صورت اضطراری و شبانه به ریاست محمد رضایی سرپرست فرمانداری سپیدان و با حضور سایر اعضا این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.


محمد رضایی سرپرست فرمانداری سپیدان در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام محرم به پراکندگی بارش های اخیر در محورهای مختلف شهری و روستایی شهرستان،اظهار داشت:مشکل اصلی که ما در بارش ها با ان روبه رو هستیم محورهای روستایی و مناطق عشایری شهرستان است.


 وی در ادامه بر رصد لحظه به لحظه اعضا ستاد بحران از وضعیت بارش در نقاط مختلف شهرستان تاکید کرد و بیان داشت:ما باید به گونه ای شرایط را رصد کنیم که در وهله اول مانع خسارت به جان مردم و در مرحله دوم از خسارت به مال آنها جلوگیری کنیم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سپیدان در ادامه بر شیف بندی و حضور مداوم تیم های مختلف متشکل از اعضای ستاد بحران و آماده باش آنها و تمامی امکانات در نقاط مختلف شهرستان تاکید کرد و افزود؛همه اعضا می بایست لباس مناسب امدادی  به تن کنند و عملیاتی وارد میدان شوند تا بتوانیم در هنگام بروز حادثه به موقع وارد میدان شوند.

این مقام مسئول در پایان با ابراز گلایه مندی از برخی از شهروندان که به هشدارها توجه نمی کنند ،خاطر نشان کرد: از کسانی که به آنها تذکر داده شده است که در مناطق مسیر سیل و رودخانه قرار نگیرند واما باز توجه نکرده اند جای گلایه جدی وجود دارد ودر این زمینه خود باید پاسخگوی رفتار خود باشند و تبعات ناشی از سهل انگاری برعهده خودشان است البته در هر شرایطی ستاد بحران شهرستان برای حفظ جان ومال همه کسانی که در شهرستان هستند با تمام ظرفیت اقدامات خود را انجام خواهد داد و در این زمینه ها همه ما وظیفه ی خدمتگزاری به مردم عزیزمان را داریم.

انتهای پیام /ح
نظرات بینندگان